MAC - Baroque Boudoir collection


Jag älskar MACs årliga Couture-kollektioner som släpps i slutet av året. Produkterna är nästan dubbelt så dyra som dom vanliga produkterna men förpackningarna är helt enastående vackra. Årets couture-kollektion har nog de snyggaste förpackningarna jag har sett på länge...


MAC Baroque Boudoir
Release date: November 25th 2009 (US/Canada)





Baroque Boudoir Lipstick ($22.00)

  • Baroque Boudoir - Creamy dark plum
  • Prive - Creamy light blue pink
  • Treasured - Creamy warm nude beige

Baroque Boudoir Lipgloss ($22.00)


  • The Lap of Luxury - Sheer baby pink with white and pink pearlized pigments
  • Preciousness - Sheer metallic pink with white pearlized pigments
  • d’Nouveau - Sheer dusty rose with light pink pearlized pigments

Baroque Boudoir Compact/Sheer Mystery Powder ($60.00)

  • Light Medium
  • Medium Plus

Boudoir Clutch ($65.00)

  • Chic black clutch in a brushed crinkled nylon fabric




Jag är inte 100% säker på detta, men visst brukar Åhléns city i Stockholm få in Couture-kollektionerna? Även om jag inte har råd att köpa något vill jag gå förbi och dregla över dom fina förpackningarna...


In English: I love the annual couture collections MAC releases at the end of each year. The products are almost twice as pricey as usual, but the packaging is to die for. This year's couture collection has got the prettiest packaging I've seen in a long time! I probably won't afford anything, but I do want to drool over the packaging at the counter...

Source: Temptalia




Marie

Jag bara hoppas att nån av produkterna är nåt att ha, för jag vill verkligen ha nåt i sminksamlingen med en så snygg förpackning!

2009-10-12 @ 21:51:29
URL: http://fizzivy.blogspot.com
kerstin

Jag är (ännu) inte riktigt biten av MAC-flugan än, men dessa förpackningar var väldigt fina!

2009-10-13 @ 09:16:01
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Kabuki-Emma

Underbara förpackningar! Får nog skaffa mig en budoir!

2009-10-13 @ 14:49:36
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Kajalpennan

Håller med, riktigt snygga förpackningar

2009-10-13 @ 18:57:43
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
creme-idiot

Åh,,, JAG VILL HA!!!!! NU!!!! Aj...plånboken skriker av smärta!!

2009-10-13 @ 19:55:49
Anonym

Sorry... Den här kollektionen kommer inte till Sverige. Inte till Skandinavien alls.



2009-10-13 @ 20:12:33
Purity

Marie: Samma här!



kerstin: Det kommer ;)



Kabuki-Emma: Jag med!



Kajalpennan: Visst är dom snygga?



creme-idiot: jag meeed!



Å: Glädjedödare! Aja, får leta reda på en USA-langare då =P

2009-10-13 @ 20:44:48
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Hej!

Det är inte så att du ska till MAC imorgon och kolla in Style Black? Du kanske skulle kunna langa en Volcanic Ash Thermal Mask till mig då? Tyvärr hade de inte kommit till Malmö...



Hör av dig till [email protected] så jag vet! TACK!!

2009-10-14 @ 15:40:33
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Emma: Du har mail!

2009-10-14 @ 16:19:06
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy