Lime Crime lanserar sitt Candy Future Lipstick


Idag börjar underbara Lime Crime med förköp av sin egna läppstiftslinje, Candy Future Lipstick. Läppstiften kommer skickas absolut senast den 25/10, efter det lanseras linjen och beställningar kommer att skickas dagligen. Är inte färgerna helt fantastiska, så säg? Och har ni sett några snyggare läppstiftshylsor?!



 

 


Candy Future Lipstick kostar $16 och kan beställas på limecrimemakeup.com. Lime Crime har även dubblat storleken på sina ögonskuggor, Magic Dust, från 5 gram till 10 gram, men priset är fortfarande detsamma =D


In English: Today, the wonderful makeup brand Lime Crime starts their pre-sales of their new lipstick line, Candy Future Lipstick. Pre-ordered lipsticks will be shipped on october 25th at the latest, and after that, orders will be shipped out daily. Aren't the colours just fantastic? And have you ever seen such a pretty lipstick tube?!

Candy Future Lipstick retails for $16 each and can be ordered online at limecrimemakeup.com. Lime Crime has also doubled the size of their eyeshadows, Magic Dust, from 5 grams to 10 grams, but the price is still the same =D


Image credit: doe deere blogazine





Johanna

Visst är dom underbara! Jag har dräglat över dom ett bra tag nu och jag vill ha alla! Hylsorna är så söta! =D

2009-10-01 @ 20:15:38
URL: http://lithia.blogg.se/
Viola, Killer Colours

Åhh Cosmopop! Jag avlider! Nu lär jag ju inte kunna hålla mig..

2009-10-01 @ 21:06:23
URL: http://killercolours.blogg.se/
Purity

Johanna: Visst är dom! Jag vill ha alla...



Viola: Ha-begäret sätter in ;)

2009-10-02 @ 15:32:28
URL: http://purity.webblogg.se/
Erika, PlastikMuffin

Jag vill verkligen, verkligen ha Retrofuturist, Cosmopop och My Beautiful Rocket. Och No she Didn't, bara för att ha. Det var länge sen jag hade såhär starkt habegär efter något! ;)

2009-10-02 @ 17:51:23
URL: http://plasticmuffin.blogspot.com
Fridde

Åh, jag blir riktigt sugen på de starka rosa!

Synd att de är så dyra, man vill ju ha allihopa!

2009-10-04 @ 00:10:32
Marie

Jag blev fruktansvärt sugen på flera av färgerna, men jag skulle aldrig visa mig med en sån där hylsa i sminksamlingen :/

2009-10-05 @ 02:05:05
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Purity

Erika: Jag håller med!



Fridde: Ja, visst är det så =/



Marie: Haha, hylsorna är ju en av grejerna som tilltalar mig mest ;)

2009-10-05 @ 19:31:04
URL: http://purity.webblogg.se/
Lisa

Hur mycket går frakten på? :)

2010-07-23 @ 20:46:23
Purity

Lisa: frakten går på $10, beställer du över $100 är det fraktfritt.

2010-07-24 @ 11:46:52
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy