Cocomotion Club


Det jag gillar mest med hösten är alla murriga, mörka läppstift som bara är så snygga. Jag gillar att matcha vampiga läppar med ett par varmt sotade ögon =)


Ansikte / Face
  • MAC prep + prime skin
  • MAC select cover up concealer - NW20
  • MAC studio fix fluid foundation - NW20
  • MAC loose blot powder - medium
  • MAC mineralize skinfinish natural - light
  • MAC blush - fleur power
  • MUS face mist

Ögon / Eyes
  • UDPP
  • MAC pigment - cocomotion
  • MAC eyeshadow - club
  • MAC pigment - vanilla
  • MAC pearlglide eyeliner - molasses
  • MAC fluidline - blacktrack
  • MAC plush lash mascara
  • MUS tri brow colour
  • H&M brow fix

Läppar / Lips
  • MAC prep + prime lip
  • MAC mattene lipstick - night violet
  • MAC lipglass - quick tease















Skuggornas placering: Cocomotion på hela det rörliga locket, Club i globlinjen och yttre v:et. Vanilla som highlighter på brynbenet och i inre ögonvrån.






In English: What I like most about fall is all the dark, vampy lipsticks that are just so hot. I liky to match vampy lips with a pair of warm smokey eyes =)

Shadow placement: Cocomotion on the lid, Club in the crease and outer v. Vanilla as a highlighter on the brow bone and in the inner corner of the eye.




Sexy Sadie

Intens uttrykk som man godt kan ha på dagtid også. Utrolig bra sminkning i dag. Fortsett sånn, du lyser opp vår hverdag.

2009-10-24 @ 15:48:23
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Viola, Killer Colours

Cocomotion gör sig såå bra på dig!

2009-10-24 @ 15:50:40
URL: http://killercolours.blogg.se/
Elena

oh, läpparna får mig att tänka på vinbärsgelé, gud så gott!

2009-10-24 @ 15:54:03
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Carolina

Jag håller med, färgerna gör sig riktigt snygga tillsammans! Word på Elena, precis vad jag accossierade till, åh så gott!

2009-10-24 @ 16:54:15
Emma

Club är lite av min favorit tex. tillsammans med guld blir en supersnygg!

2009-10-24 @ 17:53:53
URL: http://emla82.blogspot.com
Anki

Enkelt och oerhört snyggt! Har också varit sugen på vampläppar ett bra tag, men mitt vampgloss tycks har försvunnit i någon av flyttlådorna. Blev därför helt överlycklig när jag hittade en dupe igår. Här ska målas läppar!

2009-10-24 @ 17:58:29
Stephy

WOW! snygging där! helheten är verkligen sjukt snygg!

2009-10-24 @ 18:38:59
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Lea (Marisu)

Mycket snyggt! Älskar effekten av att tona ned ögona lite och lägga mest krut på läpparna.

2009-10-24 @ 19:41:26
aila

Det här var riktigt snyggt, jag brukar också sminka mig så;)

2009-10-24 @ 20:32:50
Purity

Sexy Sadie: Söta du, vad glad jag blir!



Viola: Har inte använt cocomotion så mycket än faktiskt av någon anledning, men nu ska det banne mig bli ändring på det!



Elena: Haha, nu när du sa det så!



Carolina: Tack!



Emma: Samma här, verkar vara många som har problem att matcha club med andra skuggor men jag tycker den funkar till så mycket! Älskar att kombinera den med Humid också =)



Anki: Aj då, hoppas det kommer fram igen!



Stephy: Tack babe!



Lea: Tack!



aila: Great minds think alike? ;)

2009-10-25 @ 16:16:05
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy