Nytt i sminkväskan från NYX


Jag beställde hem lite produkter från budgetmärket NYX, som jag har hört mycket gott om, när Cherry Culture hade en av sina återkommande reor. Jag har inte hunnit testa några av produkterna än, men har swatchat lite lätt på handen och jag gillar absolut grejerna so far! Det här var med i min beställning:




Jumbo eyeshadow pencil in milk and black bean, Round lipstick in fusion and indian pink, Glitter mania in apple, Glitter on the go in disco ball, glam gold and neon orange, Long lip pencil in cabaret and natural.




In English: I ordered some stuff from the budget brand NYX that I've heart so much good things about when Cherry Culture had one of their returning sales. I haven't had the time to try out any of the products yet, but I've swatched them on my hand and so far, so good! You can see what I ordered above.




Maggie

SWATCHES PLIZ! :D

2009-11-06 @ 20:33:13
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Maggie: Det kommer imorgon när jag har dagsljus!

2009-11-06 @ 20:39:45
URL: http://purity.webblogg.se/
Kajsa

Var riktigt försiktig med Black bean, den smälter som smör i solen..

2009-11-06 @ 20:41:38
Sonia

super cute!

2009-11-06 @ 20:56:39
Tessan

NYX proukterna är bra. Har många ögonskuggor av det märket

2009-11-06 @ 21:26:13
URL: http://varframtid.blogg.se/
Carolina

Åh Jumbo pennorna från NYX har jag suktat efter länge!! Så avis jag blir, vad fick du betala för dom st? Ska ju va super som bas till ögonskuggan, vit och svart, precis vad jag har på prio 1 listan :D

2009-11-06 @ 21:33:43
Purity

Kajsa: Good to know. På huden eller själva pennan?



Sonia: I'm dying to try them out!



Tessan: Kul att höra, ska bli spännande att testa mina grejer!



Carolina: $2.40/st med rabatten avdragen, plus frakt =)

2009-11-06 @ 21:45:58
URL: http://purity.webblogg.se/
Kajsa

Både och, själva pennan framförallt :D

2009-11-07 @ 18:12:27
Sarah

Åh! Jag var precis i svängen att beställa där ifrån under rean men tvekade på om jag skulle eller inte, och när jag väl bestämt mig hade rean tagit slut...:P Tänker väl fortfarande göra en beställning, men nu väntar jag på att få pengar.^^

Tänkte bara kolla med dig hur mycket du fått betala i tull/skatt/moms/speditionsavgift och allt vad det heter, alltså det du betalat utöver frakt och vad sminket kostade? Så sugen på att beställa!!!

2009-11-07 @ 22:30:40
Fine

Vad betalade du i frakt?

2009-11-08 @ 12:31:51
URL: http://wiiking90.blogg.se/
Purity

Kajsa: Tack för varningen!



Sarah: Jag beställde tillsammans med en kompis så det är svårt att säga tyvärr, men jag tror tullen och andra avgifter hamnade runt 140 kr för alltsammans.



Fine: Sambeställde med en kompis som beställde mer än vad jag gjorde (frakten beror på hur stort värde på produkterna man beställer) men jag tror den gick på ca $40.

2009-11-08 @ 21:47:24
URL: http://purity.webblogg.se/
Erika

:O Inte kostade väl frakten 40 dollar? Minns du hur lång tid det tog innan grejrna kom?

2009-11-09 @ 19:22:08
Purity

Erika: Jag beställde ju med kotte, och hon beställde typ dubbelt så mycket som jag gjorde så sammanlagt för alla våra grejer gick frakten på ca $40. Tog runt 2 veckor innan grejerna kom!

2009-11-09 @ 19:51:29
URL: http://purity.webblogg.se/
Erika

Oj, det var mycket pengar! Jag handlade 22 saker och min frakt blev ca 13 dollar.

2009-11-09 @ 23:12:53
Purity

Erika: Var Kotte som beställde, men enligt henne var frakten så pass hög. Måste ha hamnat över nån gräns, frakten beräknas ju efter hur stort belopp man beställer för.

2009-11-13 @ 15:06:49
URL: http://purity.webblogg.se/
Lina

hehehe Cherry Culture har bra saker. Jag har beställt ganska mycket därifrån, mest NYX saker, fast jag ångrade att jag köpte alla pigment, för att många av dem såg lika dana ut, men men... xD Och trots att jag är 20, låter inte mina föräldrar mig att handla på engelska sajter, så jag tar hjälp av en vän i usa... :/

2009-11-22 @ 20:54:09
URL: http://beautycokefairy.blogspot.com/
Michaela

NYX jumbo pencils och pigments har kommit till mitt Maxi! Otroligt dyrt dock, 110 kr styck! Aja, det är bra att Sverige försöker komma i kapp lite ;)

2010-01-28 @ 17:36:11

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy