Jag hittade Bjooti!


Sötaste Bjooti hade en jättekul tävling som gick ut på att de tre personer som först klurat ut ledtrådarna om vart man kunde hitta henne någonstans i Stockholm på ett visst klockslag idag fick en godispåse med en necessär full med smink från MaxFactor. Jag råkade stöta på henne i gallerian på väg till det bestämda fikastället tjugo minuter innan utsatt tid, så jag hakade så klart på på en fika! Det dök upp en hel del annat folk, och några stycken bestämde sig för att stanna kvar och prata massa sminknörderi =) Jag hade jättetrevligt, hoppas det blir fler fikan framöver!


Det här låg i godispåsen jag kammade hem, ska bli superkul att testa MaxFactor som jag faktiskt aldrig har testat mer än mascara (bland annat den jag fick med i påsen, den är kanon!) och nån foundation från det här märket.






 

Masterpiece mascara in Rich Black, Eyebrow pencil in ebony and hazel, Lipstick in 696 Moccha Latte, Colour perfection eyeshadow in supernova pearls and mystic moon, Natural minerals foundation in 70 natural, Kohl pencil in black, Mastertouch under-eye concealer in 309 beige.




In English: Super sweet beauty blogger Bjooti had an awesome competition on her blog where the first three people who figured out the clues about where you could find her somewhere in Stockholm at a certain time today won a goodie bag containing lots of makeup from MaxFactor. I happened to run into her on her way over to the coffee place she had decided for a meet-up twenty minutes before the set time, so we had a cup of coffee together! Some other people turned up aswell, and some of them decided to join us and talk about beauty nerdy things =) I had a great time with you guys, I hope there will be more meetups in the future! You can see what the goodie bag contained above.




Anonym

är så bitter över att jag var tvungen att åka hem vid 13 så jag missade det D:



hur söt var inte den där lilla väskan! <3

fusk ;)

2009-11-06 @ 19:47:46
annahita

NICE!! :D

2009-11-06 @ 20:13:44
URL: http://whinar.se
Carolina

Nej va rolig tävling! :D

2009-11-06 @ 21:35:07
Purity

anonym: ah, vad trist! =/



annahita: yeees =D var jättekul att träffa dig!



Carolina: Eller hur!

2009-11-06 @ 21:59:14
URL: http://purity.webblogg.se/
leonie

Grattis, och vad kul att det utmynnade i en sminknördsträff ;-).

2009-11-06 @ 23:04:13
kotte

fattar inte varför din blogg ALLTID ska dissa mig :P

(jag som är "anonym") xD /kotte-just-in-case-it-happens-again

2009-11-06 @ 23:48:42
URL: http://ninjaminerals.webs.com/
Ninni

Grattis! Åh, jag hade gärna träffat Bjooti, inte minst för att hon verkar vara en så otroligt go och kul tjej! Förstår att ni hade en massa att prata om! :-)

2009-11-07 @ 11:16:20
Fröken Frodig

Kul! Synd att man bor så långt från Sthlm... Köpte nyss Max Factor-concealern och gillar den skarpt(har nyansen ljusare tror jag).

2009-11-07 @ 19:26:17
Linda

Vilken rolig tävling! =)

2009-11-08 @ 13:27:01
URL: http://paivys.blogg.se/
Purity

leonie: Det var superkul!



Kotte: Doh! =P



Ninni: Hon är världens goaste och sötaste tjej, alla borde ha rätt till att få träffa bjooti minst en gång i livet!



Fröken Frodig: Testade den igår, och so far so good! Synd att man behövde skruva så mkt innan det kom nåt första gången bara...



Linda: eller hur!

2009-11-08 @ 21:48:58
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy