Fråga Purity round 2


Ikväll reser jag bort och kommer inte hem igen förrän på söndag eftermiddag, så jag tänkte lägga upp en ny frågerunda här på bloggen där ni kan ställa frågor om allt mellan himmel och jord medan jag är borta, så svarar jag på frågorna på söndag när jag kommer hem =) Den här frågestunden kommer alltså att vara öppen till och med söndagen den 15 november 2009 kl 16.00! Vill du inte ställa din fråga öppet i bloggen går det även bra att maila mig på puritysblogg [at] gmail.com så svarar jag på den privat. Ask away!




In English: I'm going out of town tonight and won't be back until sunday afternoon, so I thought I'd have a question session open while I'm away =) You're welcome to ask me almost anything and then I'll answer your questions when I get back on sunday! This question session will be open until sunday november 15th 2009, 4pm (CET). If you don't want to ask your question open here on the blog, you're welcome to e-mail me at puritysblogg [at] gmail.com and I'll answer your question in private via mail. Ask away!




sara - makeupmylife

hur gammal är du?

har du gått sminkutbildning?

vilken linje gick du på gymnasiet? (om du nu inte går i skolan fortfarande)

vart bor du?

2009-11-10 @ 16:21:23
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
maja

brukar ditt smink sitta kvar hela dagen?

2009-11-10 @ 17:31:48
Pinch

I want to ask you to please do a look with Amber Lights! I see it in your collection, but can't find a look with it. It makes me look tired, so I'm looking for tips :) I'm very similar to you in coloring.



I want to ask how your studies are! I'm glad you're studying to be a nurse, it's an important job! You should feel grateful that you're on this road, I'm sure it will be a rewarding job both for you and your patients! Good luck :)

2009-11-11 @ 11:34:13
URL: http://pinchypea.ch
Pinch

Oh, and maybe you'd do a blog sale? If you have something you don't use :)

2009-11-11 @ 11:35:19
URL: http://pinchypea.ch
Johanna

Jättekulatt du läser till sjuksköterska! Jag är ssk, gick på Ersta. Alla fall, så undrar jag hur du gör för att ha så fin hy?! Och så vill jag önska mig en svart-grå/silver-rosa sotning..?

2009-11-11 @ 19:36:43
URL: http://www.jollasblogg.blogspot.com
Leonie

Vad är ditt mål med studierna (ja, alltså förutom att ta examen)och vilket är ditt drömjobb?



Om du tvingades avstå från att köpa Macprodukter - vilket/vilka make-upmärken skulle du då föredra?

2009-11-11 @ 20:04:30
leonie

Vad är ditt mål med studierna (ja, alltså förutom att ta examen)och vilket är ditt drömjobb?



Om du tvingades avstå från att köpa Macprodukter - vilket/vilka make-upmärken skulle du då föredra?

2009-11-11 @ 20:06:07
ulrika :)

hur har du råd med allt smink och allt annat fint ? :)

2009-11-12 @ 16:50:37
Anonym

jag råkar vara en av de få som inte frälsts av UDPP. mitt smink lägger sig i veck och sitter inte så bra på mig som på alla andra. jag har på foundation och puder, sen kanske två streck UDPP på varje ögonlock. sen låter jag UDPPn torka innan jag har på skugga. set spelar ingen roll hur jag gör, har på skugga innan det torkar, olika märken på skuggor. jag fattar inte vad som är fel. har du tips? alla andra avgudar UDPP men jag är så fruktansvärt besviken.

2009-11-12 @ 16:56:08
Anonym

hur applicerar du pigment, med vilka borstar och med vilken teknik?



vilka sorts borstar ska man investera i om man ska kunna sminka sig snyggt? Tycker du sigma-borst-kitet är ett bra alternativ? Du använder mest mac dock..:)

2009-11-13 @ 16:15:19
Dalia

Vad fick dig att välja MAC o inte andra märken?

Känner du någon skillnad mellan MAC och Make up stores produkter?

Vilken är din favorit concealer

Vilken borste bör man använda till concealer



Ha det bäst!

2009-11-15 @ 16:05:06

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy