En liten heads up...


Det kommer bli lite sämre uppdatering än vanligt här på bloggen de närmaste två veckorna, eftersom jag har fysiologitenta i slutet av nästa vecka och behöver plugga rumpan av mig, och veckan efter det åker jag ner till Karlshamn och hjälper min pojkvän flytta tillbaka upp till Stockholm =) Så, lite färre inlägg och kanske inte uppdatering varje dag, men jag ska försöka hinna blogga så mycket det går!






In English: I'll probably update the blog less frequently the upcoming two weeks, because I have a physiology exam next week and the week after that, I'm going down to Karlshamn to help my boyfriend move back here to Stockholm =) So, just a little heads up; a little less posts and I'll probably won't have the time to update every day, but I'll try to blog as much as I have time to!




Katarina (bjooti, splodgy...crazy bloglady)

Om du kör fast i tentapluggningen får du höra av dig, min mamma utbildar ssk sedan 30 år tillbaka (fast på en annan skola). Hon är grym, sägs det.

2009-11-27 @ 11:57:43
URL: http://splodgy.org
Purity

Katarina: Oh, tack för erbjudandet, ska lägga det på minnet! =D

2009-11-27 @ 19:53:27
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Det viktigaste är att ha kul så länge! Den som väntar på nått gott.. ^^

2009-11-27 @ 21:42:02
Drina

Hej!! Hoppas att du minns mig, men jag satt och googlade "brunett + rött läppstift" och poff bland bilderna fanns din blogg där. Ville bara säga hej och att det är roligt att se allt du har lagt till i din beautyblogg. Väldigt fina tutorials. :) Lycka till med sjuksköterskaprog.

2009-12-16 @ 22:28:07

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy