China Glaze våren 2010 - Up and away


Julen har varken kommit eller passerat än, men vårkollektionerna verkar redan vara på g från ganska många märken, vare sig det gäller smink, hudvård eller nagellack. Vårkollektionen från nagellacksmärket China Glaze heter Up and away och går i ljusa krämpasteller. Promobilden får mig att tänka på Pixars nya animerade långfilm "Up"!


China Glaze Up and away
Release date: Spring 2010

 

 

Nail Lacquer

  • Grape pop
  • Sugar high
  • Something sweet
  • Light as air
  • Heli-Yum
  • Flyin' High
  • Four leaf clover
  • Re-fresh mint
  • Peachy keen
  • High hopes
  • Happy go lucky
  • Lemon Fizz


Jag har en förkärlek för lila och gröna lack, och det finns många godbitar i den här kollektionen som lockar mig! Grape pop, Four Leaf clover, re-fresh mint och high hopes kommer jag nog att klicka hem så fort min favoritlackbutik Trans Design får in dom i lager, där de kostar $2.60/st. I Sverige finns China Glaze att köpa på Kicks och kostar 99 kr/st.



In English: Christmas have neither come or gone yet, but many beauty brands are already preparing for launching their spring collections soon. The spring collection from nail polish brand China Glaze is called Up and away, and contains 12 creme pastel colours. The promo picture makes me think of the new Pixar move "Up"!

I do love green and purple nail polishes, and there are several colours in this collection that I'm lemming for. I will probably order Grape pop, Four leaf clover, re-fresh mint and high hopes as soon as my favourite nail polish shop Trans Design gets them in stock, where they are $2.60 each.



Source: Polish Pixie




Lea

Tänkte också på "Up", trodde tillomed det verkligen var något form av samarbete :b



färgerna är härliga, men just nu i höst mörkret lockar de inte så mycket. Men kommer säkert ändra uppfattning sen.

2009-11-21 @ 15:54:05
Marie

Personligen känner jag mest avsmak inför de flesta pastellfärger, men å andra sidan är det bra efter att de släppt Retro Diva som jag köpte halva kollektionen av :)

2009-11-21 @ 16:04:23
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Purity

Lea: Det var min första tanke med, haha! Håller med, jag målar gärna naglarna i mörka färger nu på vintern. Men på våren och sommaren älskar jag knalliga färger och pasteller!



Marie: Bra för plånboken med andra ord ;)

2009-11-21 @ 16:09:16
URL: http://purity.webblogg.se/
E M M A - F O T O

Vill första säga att du var riktigt duktig på smink =)



Tänkte höra vart man kan få tag på produkter från MAC?



Kram Emma

2009-11-21 @ 16:14:15
URL: http://in
Purity

Emma-Foto: Tack så mycket! MAC kan du enbart köpa via deras egna diskar som finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Kika in under kategorin "MAC" i menyn till vänster, där finns massor av info om både märket och produkterna!

2009-11-21 @ 16:24:52
URL: http://purity.webblogg.se/
Sexy Sadie

Nå gleder jeg meg til å se dem i natura.

2009-11-21 @ 17:15:47
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Purity

Sexy Sadie: Samma här, jag brukar hålla utkik hos Scrangie innan jag bestämmer mig för om jag vill ha ett lack eller inte! Så svårt att se enbart på färgcirklar, men dom ser väldigt lovande ut =)

2009-11-21 @ 17:30:01
URL: http://purity.webblogg.se/
Sexy Sadie

Scrangie er god å ha.

2009-11-21 @ 17:50:25
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Heida

What do you pay for international shipping?

According to the website they have two types of international shipping, flat boxes and UPS, but they do not give any information on the UPS prices.

Was thinking about orderings since the prices are very good.

2009-11-21 @ 21:03:36
Emma

Dessa pastellfärger var riktigt snygga, gilla nog re-fresch mint, lemon fizz och peach-keen mest :)

2009-11-23 @ 19:00:40
URL: http://emla82.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy