Blow dry och nice to be nice


Creme-idiot ville se hur glosset nice to be nice såg ut över läppstiftet blow dry, eftersom nice to be nice innehåller rätt mycket gula pigment och därmed kan få en att se lite sjuk ut om man inte har så mycket pigment naturligt i sina läppar.




Ihop med nice to be nice blir det ljust rosakoralltonade läppstiftet blow dry djupare och varmare i färgen, vilket passar mina ganska pigmenterade läppar väldigt bra =) Nedan ser ni hur nice to be nice ser ut ensamt på mina läppar:






creme-idiot

tack rara du! Undrar nu bara om jag blir lika vacker, med tanke på mina bleka färger...Åh, nu får jag beslutångest igen!! Vilka i-landsproblem vi har, eller hur...? ;)

2009-03-22 @ 18:24:50
Purity

creme-idiot: Gå till MAC-disken och prova dom här två ihop på dina läppar och se hur det funkar? Antingen att du går dit med blow dry på läpparna eller använder provexemplaret dom har vid disken.

2009-03-22 @ 18:44:32
URL: http://purity.webblogg.se/
Anonym

Har tänkt på det, är bara rädd för att n t b n är slut...ska kolla imorgon...

2009-03-22 @ 22:27:24
Purity

Håller tummarna att det finns kvar!

2009-03-23 @ 11:07:02
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy