Swatches: Double Dazzle och A Rose Romance


Fick äntligen mina Dazzleglass och Rose romance-grejer i helgen. Swatchtime! Börjar med Double Dazzle. Jag hade Love Alert sedan tidigare så jag passade på att swatcha den med eftersom det släpptes med den här kollektionen med.



Utterly Posh, Steppin' Out, Love Alert och Funtabulous Dazzleglass (Double Dazzle)




Utterly Posh Dazzleglass (Double Dazzle)




Steppin' Out Dazzleglass (Double Dazzle)




Love Alert Dazzleglass (Double Dazzle)




Funtabulous Dazzleglass (Double Dazzle)




Summer Rose Beauty Powder (A Rose Romance)




Just A Pinch Gel Blush (A Rose Romance)




Silverthorn Eyeshadow (A Rose Romance)




Silverthorn eyeshadow, Summer Rose beauty powder, Just a Pinch gel blush (A Rose Romance)




Magnetique lipglass, Secret Crush see thru lip colour (A Rose Romance)




Magnetique lipglass (A Rose Romance)




Secret Crush see thru lip colour (A Rose Romance)




Secret crush see thru lip colour (A Rose Romance) vs. Not so shy see thru lip colour (Emanuel Ungaro)


In English: Some swatches of my new goodies =) I owned Love Alert Dazzleglass since before, but I swatched that too since it was re-released with Double Dazzle.






Emma P

Oj, vilken MAC-fest... Funtabulous ser underbar ut, men nej, inga mer dazzleglass för mig...

2009-06-01 @ 19:05:53
Purity

Emma P: Jaså? Varför inte? Föll dom dig inte på läppen (höhö)?

2009-06-01 @ 19:52:11
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma Lansheim

Kolla gärna in på mig blogg och se vad jag fick tag i :)

2009-06-02 @ 12:36:53
URL: http://emla82.blogspot.com
Minimänniskan

Jag är besatt av mitt Magnetique =)

2009-06-02 @ 13:30:30
Emma P

hehe, fyndigt:) Nja, dels så tycker jag att glittret är för stort, det känns grynigt, och sen höll jag på att tuppa av när jag såg hur lite det är i förpackningen, rena rånet... Men visst är de vackra att titta på...

2009-06-02 @ 16:01:18
Tessan

Underbara färger:)

Vill ha;)

2009-06-02 @ 22:51:33
URL: http://tessanstankaromlivet.blogspot.com
Purity

Emma Lansheim: Nu blir jag ju sugen på fler dazzleglass =P Damn you!



Minimänniskan: Det är så fint! Perfekt fuchsiarosa =)



Emma P: Jo litepriset är ju väldans högt =P Jag älskar dazzleglass för mycket för att låta bli!



Tessan: Rosa mjuka toner funkar alltid =)

2009-06-02 @ 23:29:33
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy