Style Warriors


Jag har hållt er lite på halster med det här inlägget, sorry! Fick inte mitt paket förrän igår och då hann jag inte fota och swatcha åt er =/ Men den som väntar på något gott väntar nästan alltid lite för länge, eller hur?





Pappersförpackningarna är så himla läckra att dom faktiskt förtjänar två egna bilder, tycker jag =P Synd att inte det är djurmönster tryckt på utsidan av dosorna med, men dom är å andra sidan fina dom också.



1 Bronzing powder, 2 beuaty powder blushes, 1 eyeshadow pro pan, 2 lipsticks, 1 lipglass, 1 lustre drops, 1 eyeshadow pot.






Refined Golden Bronzing Powder




Eversun och On A Mission Beauty Powder Blush




Tempting pro pan eyeshadow. Köpte denna i pro pan eftersom den tillhör det permanenta sortimentet, och så visste jag att jag skulle tycka det var jobbigt att depotta ur de superfina förpackningar, så en pro pan = halva depottingångesten borta ;-)




Bright Future eyeshadow <3




Pink Rebel Lustre Drops




Sunsational och Purple Rite lipstick




Gold Rebel Lipglass


Behöver jag säga att jag tokälskar den här kollektionen?! Jag hade nog köpt allt om jag hade haft råd, men det sved nog i plånboken att köpa det jag köpte. Om det finns kvar efter nästa lön så vill jag ha Sun Rush lustre drops, och kanske någon mer av ögonskuggorna och kanske ett till lipglass. Vad köpte ni/vill ni köpa från den här kollektionen? Är ni lika lyriska som jag eller tycker ni den är överskattad? Berätta gärna i kommentarerna!


In English: I've been holding this entry for a bit, sorry about that! My package didn't arrive until yesterday, and then I didn't have time to take pictures and swatch for you... But if you're waiting for something good, you almost always wait too long, right? ;-)

The boxes themselves deserved two pictures here because they ROCK! Such a shame that all the packaging doesn't have the animal print on them aswell... But they're pretty too, though.

Do I need to tell you that I'm in love with this collection?! I would probably have bought everything if I could afford it, but my walled suffered enough by buying the stuff I got... If there's some left at the end of the month, I'll probably get sun rush lustre drops and maybe another eyeshadow and/or a lipglass. What did you get/want to get from this collection? Do you like it as much as I do, or do you think it's overrated? Share your thoughts in the comments section!






Makeuponista

Bright Future hade jag garanterat köpt om jag bodde 20 mil upp i landet, haha. Förpackningarna är underbara!

2009-06-18 @ 16:06:51
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Ika

Jag tycker att Tempting ser väldigt lockande ut. Den skulle jag inhandla ifall jag hade möjlighet.

2009-06-18 @ 16:35:52
URL: http://miika79.blogspot.com
stephy

jag blev sugen på mer så tog en sväng till inom mac idag! :)

2009-06-18 @ 17:07:50
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Veronica

Allting fanns kvar i butiken :D så jag köpte Sunsational och Gold Rebel, I'm IN FUCKING LOVE! Velade på om jag skulle köpa Eversun, men det blev inte för att jag inte har råd egentligen med mer och nu ångrar jag mig att jag inte tog den i alla fall. :( men jag får vara glad för det lilla jag har :D

2009-06-18 @ 17:19:36
URL: http://weby.wordpress.com
Minimänniskan

Jag gick bananas på den här kollektionen... 3 skuggor,3 gloss, 2 läppstift, 2 lustre drops, 1 nagellack. Japp, nu blir det havregrynsgröt, men det är det värt =)

2009-06-18 @ 19:01:57
Pleu

Förpackningarna gör mig faktiskt nästan sugen på att börja lägga massa pengar jag inte har på dyrt på smink. ;)



Lustre drops? Vad är det? Känner mig lite efter här. :P

2009-06-18 @ 21:06:30
URL: http://pleu.blogg.se/
anki

kikade på denna kollektion på NK idag och var inte alls så imponerad.. provade lite men det var inget som såg bra ut på mig :( så det blev lite godis från andra kollektioner istället. men jag är säker på att du kommer att rocka precis allting som du köpt :)

2009-06-18 @ 22:01:18
Shamini

Jeg må si som Minimänniskan, jeg gikk bananas, og endel av resultatet ser du her: http://diary.shamini.no/2009/06/18/three-shipments-from-the-us/. Bildet viser fra SW: Solar Riche, Brave New Bronze, Sunsational, Gold Rebel, Bright Future, Night Maneuvers og On A Mission.. i tillegg har jeg Tribalist, Fierce & Fabulous, og Liberation. Obsessive? Aldri. ;)

2009-06-19 @ 13:01:12
URL: http://diary.shamini.no/
Lina

Jag vill ha otroligt mycket från denna kollektion och har ju en ganska bra lön denna månad men får jätte lite nästa och nästan inget i augusti som det ser ut... men vill ha!! Är sugen på Purple Rite, Trubalista, Brave new Bronze, Sun ruch, Pink rebel, Bright future, tempting, Vibrant grape, Mercenary, Violet fire, Fierce and fabulouse, On a mission...hmm ja nästa allt dvs....

2009-06-20 @ 21:26:08
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com/
CrazyNails

Jäklar vilka snygga burkar!

2009-06-21 @ 14:34:51
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Purity

*Makeuponista: Attans, MAC borde verkligen sprida ut sig mer i landet!



Ika: Den är permanent i sortimentet så hugg den om du skulle ha vägarna förbi en MAC-disk någon gång!



stephy: Haha! Vad köpte du mer?



Veronica: Wooh!



Minimänniskan: Yikes, du var värre än mig alltså =P Klart värt havregrynsgröt resten av månaden!*



Pleu: Visst är dom urläckra! Lustre drops är en flytande highlightingprodukt som antingen kan användas ensam eller blandas i foundation för att ge glow eller lyster.



anki: Awh, vad synd =( Fast alla kan ju inte passa i allt, tyvärr. Vad köpte du för annat?



Shamini: Haha, shit! Jag hade också velat handla så mycket, men plånboken sa nej =(



Lina: Ah, vad tråkigt =( visst är det svårt att bestämma sig för vad man vill ha mest? Allt är ju liksom superfint!



CrazyNails: Eller hur!*

2009-06-22 @ 00:06:25
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy