På pressvisning hos L'oreal


Igår höll L'oreal en pressvisning av sin kommande lansering, Studio Secrets professional, på Sturecompagniet i Stockholm. Jag hade den stora äran att få närvara, så jag tänkte visa er lite bilder från kvällen!

In English: Last night, L'oreal had a press preview of their upcoming launch, Studio Secrets professional, at Sturecompagniet in Stockholm. I had the honor of attending it, so I thought I'd show you some pictures from the evening!


Bild lånad av Kicki

 

Kvällen började med lite mat, mingel och ett glas vin, och på det följde själva presentationen av Studio Secrets professional. Serien är utvecklad i samarbete med modellen Linda Evangelista och makeupartister, och tanken bakom produkterna är att göra professionella produkter och tekniker tillgängliga för alla kvinnor. Studio Secrets har redan släppts ute i Europa, och till Sverige landar den den 8 Februari 2010 och kommer säljas exklusivt på Kicks.

In English: The evening began with some food and a glass of wine, and after that the presentation of Studio Secrets professional. The line is developed together with the model Linda Evangelista and makeup artists, and the thought behind the products is to make professional products and techniques available for every woman out there. Studio Secrets has already been launched in a couple of other european countries, and it's released in Sweden on februari 8th 2010.


Bild lånad av Kicki


Kicki från Daisy Beauty och jag.

In English: Kicki from Daisy Beauty and me.











Efter pressvisningen blev vi inbjudna backstage för att kolla in produkterna och se makeupartisterna in action inför modevisningen av märket Dagmars vår-och sommarmode som hölls efteråt. Tyvärr glömde jag att ta med mig en vettig kamera så det blev bara mobilbilder, men dom kanske duger ändå =)

In English: After the presentation, we were invited backstage to check out the products and to see the makeup artists in action preparing the models for the fashion show that was held afterwards. Unfortunally, I forgot to bring my camera so there are only pictures taken with my phone...


Bild lånad av Kicki


Både modeller, kläder, smink och skor var dödligt snyggt, och vi satt på front row. Jättekul! Tyvärr så såg man inte Linda Sundblad som sjöng därifrån vi satt eftersom det var en bardisk i vägen.

In English: Both models, clothes, makeup and shoes were gorgeous, and we had seats on the front row. It was great! Unfortunally, we couldn't see Linda Sundblad who were singing from our seats since it was a bar in the way...



Vi fick med oss en påse hem med denna smärre hög av produktprover, så nu ska det hårdtestas för fullt! Mer detaljer om vad serien innehåller för produkter kommer under helgen =)

In English: We got a bag to take with us home, containing this pile of product samples, so now it's testing time! More details about the line and the products will be posted during the weekend =)




Carolina

Nej men va roligt! Hade jag inte heller tackat nej att få vara med på :) Ska bli kul å höra med om goodiebagens innehåll om det fanns någon produkt värd att köpas?!

2009-12-04 @ 13:22:08
Reiven

Gud va kul för dig! :D nu väntar jag ivrigt på reviews! :D men tentan kmr först så jag får vänta ;D lycka till!

2009-12-04 @ 17:51:25
URL: http://rarityx.blogspot.com
CC

Vad bra att det kommer hit! Spanade på det i Tyskland i våras

2009-12-04 @ 20:15:40
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Emma

Ser riktigt roligt ut :) Ooohhh jag vill också gå på realisepraty!

2009-12-04 @ 20:19:20
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Carolina: det kommer testas för fullt dom närmaste dagarna så kommer ett utlåtande sen!



Reiven: tack! Tentan var igår, men nu blir det flytt upp från Karlshamn den närmaste veckan. Får passa på att testa grejerna så länge =)



CC: visst är det! Segt att allt ska ta så lång tid att ta sig till Svergie ibland bara...



Emma: jag hade jättekul, var min första pressvisning så jag hoppas jag får gå på fler i framtiden!

2009-12-05 @ 00:45:35
URL: http://purity.webblogg.se/
Sexy Sadie

Trivelig å se deg i person, søta!

2009-12-05 @ 12:45:43
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Marie

Skitkul att du fick gå på den visningen! Hoppas verkligen produkterna är bra, L'Oreal har inte mycket att komma med i min bok.

2009-12-06 @ 02:14:32
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Purity

Sexy Sadie: =)



Marie: Jag har inte så många erfarenheter av L'oreals smink så det ska bli roligt att testa! =)

2009-12-07 @ 00:05:39
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy