Min blogg...


Hej och välkommen!
Denna blogg är tänkt att fokusera på mitt största intresse; makeup. Inspirationsbilder, tips, guider, you name it. Här kommer det även dyka upp en hel del inlägg om hår och extensions, hudvård och lite annat smått och gott som har med utseendet att göra.
Jag är inte utbildad makeupartist, men det är ett yrke jag är lite nyfiken på. Smink är bara något jag råkar vara väldigt intresserad av, helt enkelt, och vill ständigt lära mig mer och utvecklas!


In English: Welcome to my beauty blog! This blog is intended to focus on my biggest passion in life; makeup. Inspirational pictures, tips, guides, you name it. I'll probably post a bit about hair and hair extensions, skincare and other things that are beauty related, too. I'm not an educated make up artist, but i'd love to work as one some day. Make up just happens to be something I'm very very interested in, and I'm always eager to learn more!




rocketqueen

Yayayaaay! La till dig i min länklista med en gång!

2008-09-15 @ 13:17:10
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Purity

rocketqueen: Åh, tack! =) Ska försöka hålla igång bloggen så det blir något kul att läsa varje dag!

2008-09-15 @ 13:23:41
Ludd

Tycker det ät jättekul att du faktiskt startade bloggen som du funderade på :) Det skall bli jätteroligt att läsa och glo på fina bilder, och skönt att ha alla dina tips om smink på ett ställe :P

2008-09-15 @ 13:51:07
Purity

Ludd: Ja det var det jag tänkte, lättare att hitta bland allt om jag har det på ett och samma ställe, istället för blandat med massa annat på min bilddagbok!

2008-09-15 @ 14:05:27

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy