MAC - Suite array collection


Kom på att jag har glömt skriva om Suite Array, en kollektion som redan släppts i USA och som släpps i Sverige under Oktober!


MAC Suite Array
Release date: 25 September 2008 (US/Canada), October 2008 (International)



Eye Shadow Suites
  • Blue Zone - Deep grey/green with silver pearlized pigments/Light ice blue with silver pearlized pigments
  • Ocean 2 - Mid-tone blue with silver pearlized pigments/Light blue with silver pearlized pigments
  • Smoke & Ash - Black with silver pearlized pigments/Mid-tone grey silver with pearlized pigments
  • Counterparts - Deep forest with gold pearlized pigments/Mid-tone orange with gold pearlized pigments
  • Rose Suites - Intense blue pink/Light yellow with silver pearlized pigments
  • Shallow v. Deep - Bluish green with gold pearlized pigments/Mint with silver pearlized pigments
  • Sweet Liason - Pale yellow with gold pearlized pigments/Deep brown with gold pearlized pigments
  • Team Violets - Dark burgundy with burgundy pearlized pigments/Mid-tone violet with gold pearlized pigments

Pearlglide liners
  • Wolf - Deep grey with gold glitter
  • Rave - Deep purple with purple glitter
  • Fly-by-Blu - Light blue with blue glitter
  • Black Russian - Black with navy blue glitter
  • Miss Fortune - Eggplant with light pink glitter
  • Bankroll - Rich green with bright green sparkle
  • Spare Change - Mid-tone brown with copper glitter
  • Molasses - Brown with mid-tone brown glitter








Beställde just hem 4 av pearlglide-pennorna av min trogna Custom Purchase-tjej i USA; wolf, rave, fly-by-blue och black russian. Gillar jag dom kanske det blir några fler pennor när kollektionen landar i Sverige, men jag ska försöka hålla mig från frestelsen ;-) Ögonskuggorna vet jag inte om jag är så intresserad av, det går att köpa i princip identiska nyanser löst och det skulle bli så jobbigt att behöva ha massa lösa skuggor nu när jag har samlat alla mina skuggor i paletter... Men vi får se. Team Violets ser onekligen lockande ut...

Källa: Specktra.net




inthemake

Är supersugen på Black Russian :)

2008-10-01 @ 11:31:59
URL: http://inthemake.blogg.se/
Purity

inthemake: Samma här! Hon skulle skicka mina pennor på torsdag, så dom borde vara framme nästa vecka nån gång =)

2008-10-01 @ 11:35:22

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy