Swatches - Urban Decay 24/7 glide on eye pencils


Jag älskar dom här pennorna redan, trots att jag inte har hunnit sminka mig med dom än... Så fina färger, glider på huden som en dröm, glittrar och skimrar superfint på huden (de som innehåller glitter och skimmer då, dvs), sitter som berget gör dom med. Alla är fina på sitt eget vis, det är svårt att välja en favorit! Jag har samtliga färger ur både VIP och Velvet Rope-setet. Det går även att köpa pennorna separat, då är de däremot i fullsize. Minipennorna är ungefär 2/3 så långa som fullsizepennorna.






Från vänster till höger: Yeyo (VR) , Zero (VIP + VR), Bourbon (VR), 1999 (VR), Lust (VIP), Electric (VIP), Covet (VIP), Stash (VR) och Lucky(VIP).




Jackie_Daniels

Härligt med paket! Jag har Covet och Lust sedan tidigare men de skulle gärna få sällskap av 1999

2008-10-02 @ 20:29:54
Purity

Jackie_Daniels: Alla är fina på olika sätt tycker jag, skulle vara svårt att välja bort någon om man var tvungen... 1999 är jättesnygg, gillar bourbon också för jag har ingen brun eyeliner sen tidigare!

2008-10-02 @ 21:01:47
anki

hej,



jag hittade länken till din blogg på prettyforumet :) jag ville bara säga att jag tycker att du sminkar dig hur fint som helst och jag kikar in varje dag ifall att du har uppdaterat med mera fina bilder :)



ha det bra :)

2008-10-02 @ 21:21:06
Purity

anki: Åh, vad roligt med en ny läsare! =D Tack ska du ha! Imorgon kommer det fler sminkbilder!

2008-10-02 @ 21:23:22
inthemake

Ohhh jaa, nu blir det nog beställning här med, alla var ursnygga

2008-10-03 @ 08:33:16
URL: http://inthemake.blogg.se/
Purity

inthemake: Dom är verkligen värda varenda krona!

2008-10-03 @ 11:18:03
Anonym

Var kan man köpa, och vad kostar dom? :)

2008-10-04 @ 14:07:25
Purity

anonym: man kan köpa dom bland annat hos hqhair.com och lookfantastic.com, ett set kostar ca 200 kr.

2008-10-04 @ 16:18:56

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy