Mina jelly pong pong-goodies är här!


Jag beställde lite Jelly pong pong-produkter från HQhair i onsdags, och idag damp det ner i brevlådan. Snacka om snabb leverans! =D



2 läppglans, 1 läppkrita, 3 ögonskuggor + ett plumpande läppglans från Luscious. Jag bara älskar den lilla spetspåsen som ena läppglanset kom i, den här ska jag ha i handväskan!


Bilder på skuggduosen; Sugar coated, Peppermint chic och Champagne truffle. Bilden blev lite knas för jag ville fota i dagsljus, men solen börjar ju tyvärr stå lägre och lägre på himlen för varje dag nu så det blev en del dumma skuggor... Men färgerna är ganska korrekt återgivna i alla fall! Suuupersöta förpackningar <3


Läpp-produkterna! Trodde att läppkritan skulle vara mycket mindre, måste hitta en tillräckligt stor vässare om det nu ens finns =P Luscious-glosset kommer få bo tillsammans med lip sorbeten i spetspåsen i handväskan tror jag!


Katterna var jättenyfikna på vad det var för roliga saker jag hade lagt upp på bordet, speciellt spetspåsen var extra kul att leka med... Dom får inte vara på bordet egentligen, försöker lära dom att dom bara får använda det som transportväg för att ta sig upp till fönsterbrädan men det går väl sådär =P

Ska swatcha och testa allting imorgon då jag har tillgång till lite bättre ljus. Testade skuggorna på en bas av UDPP; de verkar sitta bra och har fint skimmer, men tyvärr är dom inte speciellt högpigmenterade så de är ingenting för den som vill ha riktigt starka färger... Men färgerna är superfina så de passar nog jättebra när man vill ha en skirare applicering! Alla tre glossen är jättefina; de har inte så mycket färg utan mer skimmer. Läppkritan är jättebehaglig att måla med, det blir väldigt jämnt och fint. Swatches på läpprodukterna kommer imorgon också!




Sminkan

aw, så söta missarna är!!!

2008-10-20 @ 19:38:44
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Sminkan: Det är kul att det inte bara är jag som kastar mig över nya sminkprodukter längre i det här huset ;)

2008-10-20 @ 20:55:37

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy