Mer paket!


Äntligen börjar paketen dimpa ner i brevlådan! =D Idag kom mitt paket från lookfantastic.com med mina UD-liners (velvet rope), samt ett paket från Krasevaydancer på specktra.net med 2 shadesticks från MAC, 4 Urban Decay-mini eyeliners och en paint pot från MAC.




Från vänster till höger: Yeyo, 1999, Zero, Bourbon och Stash.
 



Uppifrån och ner: MAC sea me shadestick, MAC royal hue mini shadestick , UD-miniliners i Lust, Electric, Covet och Lucky. TIll höger: MAC nice vice paint pot (LE från Fafi-kollektionen), som är aningen mer lila och mindre röd irl än på bild.




Swatches på royal hue, sea me och nice vice. Jag måste ha royal hue i fullsize, den är sååå fin! Finns inte med på hemsidan längre, men MAC på Åhléns city i Stockholm sa att dom antagligen skulle få in den den här veckan, så de finns i alla fall att köpa här i Sverige fortfarande. Phew. MAC håller ju på och tar bort shadesticksen en efter en, jättetrist tycker jag eftersom det är en sån superbas! Lite knepig att applicera, men färgerna blir så intensiva och fina att det är värt det. Är lite lättare att applicera shadesticks på en silikonbas, typ UDPP, än på bar hud.




inthemake

Åhh vilka tjusiga prylar..royal hue spelar verkligen i en liga för sig ;)

2008-10-03 @ 08:32:08
URL: http://inthemake.blogg.se/
Purity

inthemake: Ja verkligen, det är nästan så att jag kommer vara rädd att använda royal hue eftersom jag inte vill att den ska ta slut...

2008-10-03 @ 11:17:08

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy