Fyndshoppat på HQhair!


HQhair har superrea på bland annat Jelly Pong Pong-produkter, ynka £1 (= ca 13 kr) / st! Tack söta Sublimit för tipset =) Har aldrig testat Jelly Pong Pong förut, så självklart var jag tvungen att klicka hem lite godbitar till det oslagbara priset! 3 duo-skuggor, en läppenna och två lipgloss blev det, plus ett läppglans från märket Luscious. 137 kr betalade jag för de 7 produkterna inkl. frakt. Ska bli kul att testa! Här hittar ni £1-rean! Det här beställde jag:


Jelly Pong Pong dynamic duo - champagne truffle

Jelly Pong Pong dynamic duo - Sugar coated

Jelly Pong Pong dynamic duo - peppermint chic

Jelly Pong Pong lippity clicks - strawberry

Jelly Pong Pong lip sorbet - Blood orange

Jelly Pong Pong primp stick - belly aches

Luscious lip delities - palm beach


Visst är Jelly Pong Pong-förpackningarna fina? Om inte annat så är dom tjusiga att ha i sminksamlingen ;) Om ni undrar varför jag beställde två gröna skugg-duos så är den ena till min syster, hon passar så bra i grönt och gillar söta förpackningar så jag kunde inte låta bli =)




Maria

Lip sorbet i Blood orange har jag - det är jättemumsigt och ger fin färg! :D



(http://elmikas.blogspot.com/2008/05/blodapelsin-p-lpparna.html)

2008-10-15 @ 08:16:13
URL: http://elmikas.blogspot.com
Purity

Maria: Oooh, det ser superfint ut! Vad glad jag är att jag valde just det =)

2008-10-15 @ 13:05:06
Sminkan

Hihi! Jag har båda de gröna ögonskuggeduosarna!

2008-10-15 @ 16:03:48
sminkjante

Vad kul att ha hittat hit:)

Jag gjorde också en del fynd hos hqhair. Kommer inte direkt ihåg vad jag beställde men vet att någon av de gröna ramlade ner i korgen:) Jag har inte heller testat Jelly Pong tidigare. Ska bli spännande.

2008-10-15 @ 16:15:58
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Purity

Sminkan: Åh, hur är dom? Är dom lika i nyanserna eller helt olika?



sminkjante: Välkommen! Ska bli kul att se vad du klickade hem sen och vad du tycker om produkterna =)

2008-10-15 @ 17:31:52
Rouaa

välkommen till nätverket, snygging!

2008-10-15 @ 18:26:34
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Anonym

Rouaa: TACK sötnos! =D

2008-10-15 @ 22:13:22
http://recenseramera.blogg.se/

Får ivrigt vänta på recensioner. :)

2008-10-16 @ 14:23:44
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Tove

MEEEEEEEEEEEEEEN GULLE!! Förlåt om jag förstör nån överraskning nu haha men vad söt du är :D

2008-10-16 @ 16:06:35
Purity

Tove: Hade det varit superhemligt hade jag inte skrivit det här ;-) skickar den på posten sen när jag har fått den!

2008-10-17 @ 13:24:24

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy