Bloggrunda v.42


Nu när jag har gått med i bloggnätverket på pret-ty tänkte jag passa på att bjuda er på den här veckans favoriter från några av mina medbloggerskor i nätverket!


Badbomben ger oss en superrecension av min favoritfoundation från MAC, studio fix fluid.

Beautyblogger visar en kavalkad av fina mönster hon har gjort på sina naglar med hjälp av sina Konad-stämplar. Vill ha! Så synd att jag inte kan ha nagellack på jobbet...

BettieLi visar en underbar EOTD i silver och blått som får mig att länga till vintern...

Bjooti tipsar om budgetfavoriten blush pearls från Viva la diva. Gjorde mig nyfiken på produkten!

Maria på El Mika tipsar om Sephoras on the go-servetter. Varför har vi inte Sephora i Sverige för? Sverige är ett riktigt U-land när det kommer till smink...

Emlanemelie recenserar Rosenseriens lermask.

Fake Lashes ger oss en titt ner i hennes nyinköpta jula-väska!

Fröken rosa visar oss underbara mineralize skinfinish i färgen petticoat från MAC, och söta lila kabukin #181, också från MAC. Jag äger faktiskt inget MSF än, men nu blir jag riktigt sugen på att skaffa ett!

Heavy makeup har en nyfiken katt!

In the make avslöjar att ett välkänt internationellt märke äntligen kommer börja säljas över disk i Sverige!

Lipgloss Bitch ger oss ett smakprov på L'oréals höstkollektion Oriental Beauty.

Rocketqueen recenserar Urban Decays Book of Shadows. Vill ha!

Rouaa låter sin man Mike välja färger i hennes ögonmakeup hela veckan. Som vanligt gör hon ett enastående jobb med varenda urtjusig kombination!

Sminkan visar sina läckra zebra-naglar hon skapat med hjälp av Konad-stämplar.

Sminkjante visar fina färgen Tempest från China Glaze på sina naglar.

Sublimit tipsar om billiga Jelly Pong Pong-kap från HQhair! Skynda att fynda!


Mer läsning hittar ni under blogglistan på pret-ty!


In English:
These are my favourite entries this week from some of my fellow beauty networkers at pret-ty.se!

Badbomben reviews my favourite liquid foundation, Studio Fix Fluid from MAC.

Beautyblogger shows us a whole bunch of pretty Konad patterns on her nails.

BettieLi looks stunning in this beautiful blue and silver makeup. Gorgeous!

Bjooti gives us a tip about blush pearls from Viva la Diva

Maria @ ElMika raves about on the go wipes from Sephora. Sephora to Sweden, now please!

Emlanemelie reviews the clay mask from Rosenserien

Fake Lashes shows us her new train case!

Fröken Rosa tempts me with MSF Petticoat and the #181 mini kabuki brush, both from MAC.

Heavy makeup
has got a curious cat!

In the make brings news about a well known makeup brand that has finally launched in Sweden! Wooh!

Lipgloss Bitch shows us a sneak peak from the Oriental Beauty collection by L'oréal.

Rocketqueen
reviews the book of shadows from Urban Decay. I want it!

Rouaa lets her husband Mike chose the colours in her makeup the whole week. Stunning, as always!

Sminkan
shows us her neat zebra nails created with Konad stamping

Sminkjante gives us a NOTD with China Glaze Tempest

Sublimit tips us off with cheap Jelly Pong Pong goodies at HQHair. Hurry off to make a bargain!








http://recenseramera.blogg.se/

Ser ut som en fin läsvärd lista. :)

2008-10-16 @ 14:22:15
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Anonym

om du gillar konadstämplarna kan jag tipsa om billighetsvarianter @ ebay ;) har funderat på att köpa sånna ett bra atg men inte fått tummen ur XD

2008-10-16 @ 19:34:02

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy