Bath & Body Works holiday traditions


Bath & Body Works är ett märke jag passar på att shoppa på mig när jag eller någon annan åker till USA. Fruktansvärt bra hudkrämer, duschtvålar och annat smått och gott! Så himla synd att de inte skickar varor från hemsidan utanför USA =(

Varje år släpper B&BW en kollektion med LE-dofter till jul; vanilla bean noel, twisted peppermint och winter candy apple är de som finns i år. Vanilla bean noel fick jag tag på för några år sedan, och jösses vilken härlig doft! Folk frågade vem som hade bakat när jag klev in i rummet =P Vanilla bean noel har en härlig vanilj/koladoft utan att vara för tung eller slötsliskig, jag älskar den! Dessutom är själva hudkrämen väldigt behaglig och sjunker snabbt in i huden. Min pappa åker till USA imorgon så gissa vad jag har bett honom köpa med sig hem åt mig? ;-)



Varje doft finns representerade i flera olika produkter; body lotion, body cream, shower gel, body splash, soap & lotion osv. Twisted peppermint ska tydligen dofta av en blandning av mint, socker och lite vanilj, och Winter candy apple doftar äpple, ananas, apelsin och kanel.




Anonym

duuuu! skulle vi inte be honom tokhandla på MAC åt oss? D:

min syster är en B&B-fan ^^ får deras reklammail xD

2008-10-22 @ 02:42:59
Anonym

ja.. det tyckte inte jag skulle få säga vem som skriver ._. /kotte

2008-10-22 @ 02:43:55
Sminkan

Snygga förpackningar!

2008-10-22 @ 17:10:37
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Kotte: Har skickat med en liten lista på grejer jag hade tänkt köpa ändå, märkte att jag inte har råd med saker jag inte "behöver" just nu... Kattförsäkringar + vaccinationer och TV-licensen mutter kom ivägen =(



Sminkan: Visst är dom läckra! Man får riktigt med julkänsla av dom =)

2008-10-22 @ 22:04:51
Ullis

Bath and body works går visst att köpa i Sverige. Från en hemsida som heter lotta-64.se ....om du ville veta ^^ Det är dock ett begränsat utbud.

2010-01-06 @ 19:38:15
Purity

Ullis: oh, det visste jag inte, hur länge har dom haft det i sortimentet? Ska genast spanas in!

2010-01-10 @ 10:35:43
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy