The brush guard


Min supersöta vän Maggie beställde hem den här supersmarta uppfinningen till mig! Brush guard hyllas av bland annat EnKore, och syftet är att skydda borstarna samt att hjälpa dem att behålla formen och hålla sig fria från smuts.




Något annat som är bra med brush guard är att man kan låta borstarna torka upp och ner för att inte riskera att vattnet rinner ner i limmet och löser upp det. Man sätter helt enkelt borsten, med en brush guard på, upp och ner i t.ex. en mugg och låter den stå tills den har torkat. Supersmart! Det finns fem olika paket med brush guards, fyra med olika storlekar samt ett paket med blandade storlekar (det jag fick). Varje paket kostar $5.50 + $3 för frakten upp till 5 paket och kan köpas på www.thebrushguard.com! Tack Maggie, jag kommer nog att beställa fler!









Maria

Haha, det påminner om korvarna man får julgranar i! :D Smart det där med att man kan torka dom ståendes.

2008-11-04 @ 16:11:01
URL: http://elmikas.blogspot.com
Purity

Maria: Ja det gör dom faktiskt! ;)

2008-11-04 @ 16:20:08
Maggie

Så lite så! <3

Tycker du förtjänade en liten present, hihi! Säg till om du ska beställa fler, jag vil ha ett ex. small paket till så att alla mina ögonskuggsborstar får en var :P

2008-11-04 @ 17:22:26
URL: http://trappedathyper.blogg.se/
sugarpuss

Det ser ju faktist ut som cyberlox :D

2008-11-04 @ 21:15:19
Purity

Maggie: Du är sötast <3 beställer kanske fler när nästa lön har kommit, vi kan ju sambeställa eftersom jag åker hem till Stockholm om typ 1½ månad =)



sugarpuss: Ja litegrann ;) fast den är styvare, tror det är tjockare "strån" än i cyberlox =)

2008-11-04 @ 21:57:37
emma

Åh såna där vill jag också ha! Var inne och kollade på deras hemsida idag, är lite osäker på om jag ska beställa, har aldrig prövat det där med pay pal förut. Har du beställt några mer, hur funkade det?:)



Ser att inlägget var sedan 2008, men hoppas på svar ändå, svara gärna till min blogg, kram!:)

2010-05-09 @ 19:49:43
URL: http://emmatj.blogg.se/
Purity

emma: paypal är jättesmidigt, jag använder det nästan jämt när jag handlar från utländska webshopar! Jag har inte beställt fler, men enligt Maggie som köpte dessa åt mig så gick det smidigt och smärtfritt =)

2010-05-09 @ 19:59:37
URL: http://purity.webblogg.se/
meryem

hej tack för tipset. Men är paypal säker sida att betala med? hur funkar det och varför är det gratis att bli medlem hehe blir nojig?

kraaam

2010-11-10 @ 19:24:17
Purity

meyrem: Paypal är en betaltjänst, det dom tjänar pengar på är att ta ut en avgift från den person eller företag som mottar betalningen, medan det är gratis att betala via paypal. Det är hur säkert som helst att betala med, det är säkrare att betala med paypal än direkt med kortet eftersom du inte behöver lämna ut dina kortuppgifter.

2010-11-11 @ 16:25:01
URL: http://purity.webblogg.se/
meryem

tack för svaret :) då ska jag testa det. Gick igenom din blogg och jag kan säga att du är redan nu min favorit genom skönhetsbloggar :) kommer att fortsätta följa dig ;) lycka till med allt stor kraaaam

2010-11-11 @ 19:40:16

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy