Bloggrunda v.45


Här är ett urval av mina favoritinlägg från de andra beautybloggarna i pret-ty.se's bloggnätverk den här veckan! Läs och låt dig inspireras =)

BettieLi visar en urtjusig ögonmake i mintfärger!

Bjooti
suktar oss med The body shops vårkollektion Roseflower

Fake Lashes visar upp sin perfekta strålande hy i kombination med superfina ögonmakeuper!

In the make tipsar om sin bästa allroundprodukt

MakeupMyLack suktar med snygga höstnaglar i lila!

Makeupoholic hämtade ut sitt pris som vinnare av bästa beautyblogg i veckorevyn blog awards 2008.

Rocketqueen suktar mig med produktbilder och swatches från MACs julkollektion Red she said. Och jag som inte trodde att jag behövde något från den här kollektionen, tji fick jag...

Rouaa
visar ett döläckert rosa läppstift under sin Vampy-vecka!

Sminkan skapar ha-begär hos mig när hon visar döläckra lacket Fuggen Ugly från ManGlaze


Sugen på mer? Kika in på pret-ty.se och klicka dig vidare till de andra bloggarna i bloggnätverket!


In English: These are my favourite entries this week from some of my fellow beauty bloggers at pret-ty.se. Enjoy!

BettieLi shows off an amazing makeup minty greens.

Bjooti makes us yearn for The Body Shop's spring collection Roseflower

Fake Lashes shows off her perfect, radiant skin together with amazing eye makeup!

In the make writes about her favourite allround product

MakeupMyLack has got pretty fall nails!

Makeupoholic collected her prize from winning an award for the best beauty blog 2008. Congratulations!

Rocketqueen makes me wanna get a whole bunch of stuff from the MAC holiday collection Red She Said....

Rouaa sports an amazingly beautiful pink lipstick

Sminkan makes me wanna get Fuggen Ugly from ManGlaze!






Maggie

Var väl the body shop som bjooti skrev om? :)

2008-11-06 @ 23:23:19
URL: http://trappedathyper.blogg.se/
rocketqueen

Hihi, tji fick du! ;) Jag vill förresten också ha Fuggen Ugly!

2008-11-07 @ 09:19:33
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Purity

Maggie: Haha, så kan det gå när inte haspen är på och man har bråttom iväg till jobbet men vill ändå skriva klart ett blogginlägg =P Ska ändra på en gång, tack för att du såg det!



RQ: Dumma sminkan som suktar! Och jag som knappt kan ha nagellack ens...

2008-11-07 @ 11:56:30
Sminkan

Hej! Du är utmanad!! Hihihi! ;D

2008-11-07 @ 18:49:28
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Sminkan: Utmaningen antagen! =D

2008-11-08 @ 00:42:47

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy