Hello, Kitty! (och Grand Duos) =D


Äntligen äntligen är dom här och jag kan inte sluta stirra på hur fint det är alltihopa, och ja, jag vet att jag tjatar massor om dessa produkter men jag är så exhalterad att jag inte kan låta bli =P Jag köpte bara 3 grejer från HK-kollektionen men enligt mig så slår dom här tre sakerna resten av kollektionen tillsammans, så jag är väldigt nöjd =) Jag la upp lite sneak peak-bilder i början av veckan men här kommer mina egna bilder, lite swatches kommer i ett separat inlägg som kommer att uppdateras imorgon eftersom jag inte hann swatcha rougen på huden eller lippiesarna på läpparn innan dagsljuset försvann... Enjoy, och förbered er på bildspam!



HK-förpackningarna är så sjukt söta!



Tippy beauty powder blush, Big bow lipstick, Nice to be nice lipglass



Tippy beauty powder blush i all sin härlighet



Man måste bara älska den här söta bling-dosan!



Ser ni vilket skimmer det är i nice to be nice? Den här vill jag para med mitt electro-läppstift =)



Big bow är ännu finare än vad jag hade föreställt mig, neonrosa i stiftet! Det har en glazeformula så det blir inte lika starkt rosa på läpparna, utan väldigt lättburet och ursnyggt!



Closeup på Hello Kitty-imprinten i läppstitet



Grand duo MSF blush och Moon river MSF blush



Grand duo. Gillar hur den skimrar i guld trots att det är en kall plommonlila!



Moon river = det perfekta vardagsrouget om man bara vill ha lite glow och naturligt med färg på kinderna.


Är många på bland annat Specktra.net som ogillar Grand Duos eftersom dom är skimriga, en del anser till och med att dom är för glittriga. Jag älskar dom eftersom dom är så mångsidiga, antingen kan man använda enbart den solida sidan för en mer dagsvänlig look, eller den solida och melerade sidan ihop för att få ett riktigt skimmerrouge. Eller enbart den melerade sidan för att få en supersnygg highlighter på kindbenen (moon rivers melerade sida är perfekt för detta!)




Sugarpuss

Grand Duos ser helt underbara ut! Nästan som att jag vill springa in på Åhlens direkt och ta min MAC-oskuld med dem :D

2009-03-20 @ 22:28:31
Aysel Lale R

- åh gud det där läppstiftet är ju bara för sött :D

2009-03-21 @ 00:49:47
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Josephine

Dregglar, jag kan tänka mig allt, hihi :)

2009-03-21 @ 09:25:49
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Sofia (heartcore)

oooh fastnade också för moon river, så fin till vardags! mums

2009-03-21 @ 19:41:48
URL: http://www.heartcore.se

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy