FOTD av Efwa: Full face


Till alla Er som önskar se hela ansiktet. Här är det. Tog mig lite mer tid på morgonen och
makade mig lite extra. Nu kollade jag inte skärpedjupet så allt utom näsan är suddigt, men det
blir väl bättre nästa gång när jag har hjärnan med mig.
Eyes
UDPP
Paint Pot Painterly
Hot pot M20
MUS Grape
Mus Sirocco
Hot pot M01
Mus Meteor
Isa Dora perfect contour kajal Amethyst
Lumene excelength mascara Rich Black
Face
EDM Beige Natural Matte
Isa Dora Bronzing powder Matte tan
NYX Mosaic powder Plummy
Lips
Nyx soft matte lip creme Istanbul
Till alla Er som önskar se hela ansiktet. Här är det. Tog mig lite mer tid på morgonen och makade mig lite extra. Nu kollade jag inte skärpedjupet så allt utom näsan är suddigt, men det blir väl bättre nästa gång när jag har hjärnan med mig.

Eyes
  • UDPP
  • MAC Paint Pot Painterly
  • Hot pot M20
  • MUS Grape
  • Mus Sirocco
  • Hot pot M01
  • Mus Meteor
  • Isa Dora perfect contour kajal Amethyst
  • Lumene excelength mascara Rich Black
Face
  • EDM Beige Natural Matte
  • Isa Dora Bronzing powder Matte tan
  • NYX Mosaic powder Plummy
Lips
  • Nyx soft matte lip creme Istanbul




In English: For those of you who wished to see a full face FOTD from me, here it is! I spent a little more time than usual in the morning with my makeup. The focus is a bit off in the picture unfortunally, everything is blurred except my nose since I forgot to check the focus... I'll make sure not to forget my brain the next time.




Pamsan

Vad kul att få se hela dig. :) Önskar att jag hade lika vackra ögonlock som dig. Mina gömmer sig liksom. :/

2011-02-12 @ 11:46:34
URL: http://pamsan.wordpress.com
glamqueen

å, snygging!<3

2011-02-12 @ 13:51:35
Efwa

Pamsan, Tack ska du ha, det kommer fler även om det inte blir så ofta. Kolla ute på youtube, kanske finns det någon bra sminkare som har samma sorts ögonlock som du?



Glamqueen: Tack vännen <3

2011-02-12 @ 18:27:56
Sexy Sadie

Efwa: Du er skikkelig søt!

2011-02-12 @ 19:56:58
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
amanda af berglund

är det där du eller är den unga tjejen du? nu vart jag lite förvirrad :)

2011-02-13 @ 00:05:46
URL: http://afberglund.blogg.se/
Efwa

Sexy Sadie: Du är himla gullig, tack!



Amanda: Jag på bilden är den äldre. Om det är jag så står det alltid mitt namn i rubriken, annars är det Sanna, den yngre. Blev det mindre förvirrande? kram

2011-02-13 @ 17:22:15
Louise

Riktigt vackra läppar du har!

2011-02-13 @ 23:16:00
URL: http://themakeupyone.blogg.se/
Stiftprinsessan

Mer ansikten från dig, du är ju jättefin!

(inte för att vara elak eller racka ner på dig, bara min känsla, men du ser yngre ut än vad dina ögonbilder visar, jag blev riktigt överraskad! Du har givetvis vackra ögon, jag menade inte att de var fula)

2011-02-14 @ 06:43:52
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Efwa

Louise: Tack vad gulligt av dig.



Stiftprinsessan: Ingen fara...haha, tar inte ett dugg illa upp. Det kan vara för att det är lite överexponerat som gör att jag ser yngre ut. Det kommer flera helbilder som kanske inte är så smickrande ;-) Kanske passar jag ihop med mina ögon då? :-)

2011-02-14 @ 10:31:09
Rocketqueen

Hej hej! Är aldrig inne på bloggarna längre även om jag önskar att tiden fanns, men råkade se detta genom en länk och var tvungen att säga hej. Jag trodde att du såg helt annorlunda ut, är det inte lustigt vilken bild man gör sig av bara ögon?! Men du är lika fin här som på bilden jag hade, bara annorlunda! ;-) Mer FOTD!!! Hoppas allt är bra med dig!

2011-02-15 @ 09:15:56
Efwa

Ohh, RQ, jag har saknat dig massor!! Hur mår du själv?



Jag mår bra. Men visst är det så att man bildar sig en uppfattning om hur någon ser ut genom hur de skriver och delar man ser? Häftigt egentligen.



Kramar i massor.

2011-02-15 @ 09:57:30
Emilie

Du är så fin Efwa :) Tänk om man hade haft dina ögon och läppar!

2011-02-15 @ 11:13:22
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Efwa

Men Emilie, du är ju hur vacker som helst! Vilken intensiv blick du har.

2011-02-15 @ 16:16:34
Emilie

Meh, Efwa som du säger :O Jag känner mig inte vacker någonstans om jag ska vara ärlig :P Men jag uppskattar komplimangen <3

2011-02-18 @ 17:04:41
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy