Bloggresa till Riga


Ni har säkert läst på andra bloggar vid det här laget att Daisy Beauty anordnar en kryssning till Riga i helgen för skönhetsbloggare från hela landet. Jag är en av dom som har fått äran att ha blivit medbjuden, så i eftermiddag bär det av till andra sidan östersjön tillsammans med 11 andra för mig både nya och bekanta tjejer =) Ska bli så himla kul! Här har ni resten av gästlistan:


Linn Herbertsson
Lina Hartman
Citty Olsson
Elina Hasslund
Isabella/SaintBella
Helena, Lipglossbitch
El Mika-Ellen
Passion-Emelie
Linda Hallberg
Tina Borg/Beleza
Kristina Norman


Jag har förberett några inlägg åt er som kommer att komma upp under helgen, men jag tar med dator och kamera så det kommer nog att bli några liveinlägg från Riga med, och självklart ett stort round-up inlägg på måndag när jag är hemma igen =) Superstort tack till Kicki för att jag har fått möjligheten att få hänga på!






In English: As you can read on several other Swedish beauty blogs, Daisy Beauty will be arranging a blog cruise event this weekend for beauty bloggers from all over the country. I'm one of the lucky guests, so this afternoon I will be on my way across the baltic sea together with 11 other girls, both new and familiar to me =) I'm so excited! You can see the rest of the guest list above.

I have prepared a few entries for you that will be posted this weekend, but I will also bring my computer and camera to Riga so there will probably be a couple of live blog posts from Riga aswell and of course, a big round up entry on monday when I'm back home =) A big thank you to Kicki for giving me the opportunity to join in on this trip!




Aila

Girls just want to have fun...in Riga;)!



Ha det superduper!

2010-09-09 @ 10:16:53
Paula

Ha det så himla roligt!

2010-09-09 @ 11:22:18
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Andrea

Åh, vilken kul grej!

Ha det så bra! :)

2010-09-09 @ 11:44:17
Purity

Aila: Precis! Tack =)



Paula: Tack tack!



Andrea: Ja, superkul! Är så glad (och lite förvånad) över att jag blev medbjuden =D

2010-09-10 @ 11:56:57
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy