Vinnaren i Britney Spears Radiance-tävlingen


Nu har jag suttit och tittat igenom alla era bidrag till parfymtävlingen som har hållt på här på bloggen under dom senaste dagarna där ni skulle skicka in en bild på en sminkning eller manikyr inspirerad av ditt drömresemål, och det har inte varit lätt att välja en vinnare... Alla bidrag har varit jättefina, jag önskar att jag hade kunnat utse mer än en vinnare!

Till slut föll mitt val på Jessicas fantastiska rymdsminkning och hennes drömresemål, den nyupptäckta jordliknande planeten Gliese 581g. Så här löd Jessicas beskrivning av sin skapelse:


"Mitt drömresmål är rymden. För att specificera, låt oss säga den nyupptäckta jordliknande planeten Gliese 581g, som tar 20 ljusår att färdas till. Resan är målet, och mitt är att vara i ständig rörelse med en oklar destination och en vacker utsikt.

Förtydligande: Saturnus runt ögat, månformad skugga med stjärnor i överkanten, supernova där månen slutar, jorden som mun, andra ögat svart hål, samt planeten Venus."





Grattis Jessica! Jag har mailat dig med mer info, hör av dig om mailet inte har kommit fram.

PSSST! Det här är det tusende inlägget jag publicerar på bloggen, jisses vad tiden går fort!



In English: Congratulations to reader Jessica, who has won a bottle of Britney Spears' latest perfume Radiance with her space makeup!

PSSST! This is the 1000th entry published on the blog, time really goes by quickly!

 





Carina

Grattis till inlägg nr 1000 ;)



Grattis till Jessica också :) Jisses, vilken fin och kreativ sminkning.

2010-10-29 @ 10:49:30
URL: http://www.totalbeauty.se
Honi

Oj vilken vacker sminkning :) Grattis!

2010-10-29 @ 11:01:15
URL: http://honi.blogg.se/
Mikaela

Wow! Riktigt kreativt och snyggt :)

2010-10-29 @ 13:19:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
JULBLOGGEN

Hejsan!

Gillar du JULMUST?

Var isåfall med i tävlingen i min blogg. Jag lottar ut 3 vinster och 1:a pris är en back full med JULMUST!

Låter inte helt fel va?

2010-10-29 @ 14:12:46
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Michilicious ~

Jättecoolt, grattis Jessica! :3

Och grattis till tusende inlägget :D

Caroline

Kan förstå att hon vann! Sjukt snyggt.

Tkr du ska göra din egna variant av den :) skulle vara kul att se tkr jag ^^

2010-10-29 @ 17:29:56

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy