Policy


Disclaimer
All information som publiceras på Purity är baserad på min egen kunskap och erfarenhet. Jag är inte utbildad makeupartist eller hudterapeut eller liknande och har enbart skönhet som ett väldigt stort intresse.

Recensioner
Jag tar emot arbetsprover i form av text, bilder och produktprover. Dock lämnar jag inga garantier för att skriva om eller recensera produkten i fråga, det vill säga att jag bestämmer själv om och i så fall vad jag skriver om en produkt. Åsikterna på denna blogg är helt mina egna och jag får inte, och kommer aldrig att ta emot, betalt från något företag eller någon privatperson, varken i pengar eller i produkter, för att skriva om en produkt eller ett märke. De allra flesta produkter jag recenserar, tipsar eller skriver om har jag köpt själv, och de testas på och av mig själv om inget annat nämns. Jag gör mitt bästa för att alltid granska alla produkter jag testar ur ett objektivt perspektiv. När det kommer till betygssättning av en produkt ser jag till produktens helhet - pris, förpackning, hur väl den fungerar, doft och så vidare. Jag strävar efter att arbeta enligt svenska pressetiska regler, och min åsikt om en produkt går ej att påverka.

Copyright
Allt material, om inget annat anges, är mina egna texter och bilder och skyddas av upphovsrättslagen. Du har inte tillåtelse att kopiera, sälja, publicera eller återposta något av mitt egna material utan mitt tillstånd. Vill du använda mina bilder ser jag gärna att du frågar mig om lov först (maila mig på puritysblogg [at] gmail [dot] com) och du måste länka till mig med bloggens namn i länken i samband med där bilden publiceras.



In English:

Disclaimer
All information that is published on Purity is based on my own knowledge and experience. I'm not an educated makeup artist, estethican or anything similar, beauty is only a big passion of mine.

Reviews
I accept press material in form of text, pictures and product samples. I do not, however, leave any guarantees that I will write about or review the said product or brand, and if I decide to write about a product, it's my decision what I will write about it. All opinions on this blog are entirely my own and I do not, and will never, accept any kind of payment for writing about a product or brand. Most products that I review and write about in general have been purchased by me, and are tested on and by me if nothing else is mentioned. I do my best to always review a product from an objective point of view. When it comes to rating, I see to the total of the product - price, packaging, how well it works, scent and so on. My work is based on Swedish press ethical rules, and my opinion of a product can not be affected or bought.

Copyright
All material on this blog, if not otherwise noted, are my own words and images and are protected by copyright. You do not have any permission to  copy, sell, publish or re-post any of my own material without my permission. If you wish to use my pictures, I prefer if you e-mail me first to ask for my permission (puritysblogg [at] gmail [dot] com) and you need to link to my blog where you post my image.






Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy