Om Purity


Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm, och jag driver bloggen i privat ägo som en hobby då jag inte är utbildad makeupartist. Mitt stora skönhetsintresse fick jag för några år sedan då jag upptäckte sminkmärket MAC, vilket har gjort Purity lite till av en MAC-nischad blogg då jag använder mestadels MAC-produkter själv då jag sminkar mig.

Ett annat stort intresse för mig som har infunnit sig på senaste tiden är nagellack - samlingen växer sig bara större och större! Tidigare har jag pysslat väldigt mycket med hår och hårförlängningar, även det som en hobby. Jag strävar hela tiden efter att utvecklas, både som skribent och på det kreativa planet, och mina läsares feedback är något som är enormt viktigt för mig. Jag försöker så gott jag kan att svara på alla frågor, om det är någon fråga jag har glömt att besvara så påminn mig gärna!

Målet med Purity är främst att inspirera, underhålla och informera, och bloggen är riktad till alla som har ett skönhetsintresse - man som kvinna, gammal som ung, nybörjare som erfaren makeupartist!

Policy

Om Efwa



In English: Purity is a beauty blog that has been online since 2008. The person behind the blog is me, Sanna, and I'm a 23 year old girl from Stockholm, Sweden. I run the blog privately as a hobby since I'm not an educated makeup artist. I got my big interest in beauty a couple of years ago when I discovered the makeup brand MAC, which have made Purity into sort of a MAC niched blog since I use mostly MAC-products myself.

Another huge interest of mine that I got quite recently is nail polish - the collection is constantly growing! I have previously worked a lot with hair and hair extensions, also as a hobby. I'm always striving towards developing, both as a writer and creatively, and my readers feedback are very important to me. I try my best to answer all comments, if I happen to forget one then please remind me!

The goal with Purity is to inspire, entertain and inform, and the blog reaches out to everyone out there with a beauty interest - men and women, young and old, beginners and experienced makeup artists!

Policy


About Efwa





Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy