Liquid leather möter Millennium


Det nattsvarta och superblanka lacket Liquid Leather från China Glaze är ett av mina favoritlack, och det är riktigt snyggt tillsammans med kontrastfärger som guld, silver och vitt! Dagens manikyr består av tre lager Liquid leather, stämplat med ett mönster från konadplatta M64 och metallicsilverlacket Milennium från China Glaze. Toppade allt med ett lager snabbtorkande överlack, Seche Vite.











In English: The carbon black and super shiny polish Liquid Leather from China Glaze is one of my favourite polishes, and it's gorgeous together with contrast shades such as gold, silver and white! Today's manicure consists of three coats of Liquid leather, stamped with a pattern from konad image plate M64 and the metallic silver polish Milennium from China Glaze. I topped it off with a coat of Seche Vite.




Emilia

Men gud va snyggt! To bad att jag inte får ha nagellack på jobbet = (

2010-01-13 @ 19:54:34
URL: http://encephalon.blogg.se/
sminkjante

Det var verkligen skitsnyggt. Kontrasterna är underbara.

2010-01-14 @ 08:54:11
URL: http://www.sminkjante.blogspot.com
Purity

Emilia: Tack! Jag passar på att ha lack nu, är slut med det om 2½ år när jag är klar med skolan och ska börja jobba... Skittråkigt att inte få ha lack på jobbet, been there done that så jag lider med dig!



sminkjante: Tack så mycket!

2010-01-14 @ 14:50:15
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

O_O Wow! Dina naglar är nog bland det snyggaste jag sett, superfint och snyggt mönster!

2010-01-16 @ 16:58:10
Purity

Carolina: Tack så mycket! =D

2010-01-16 @ 17:25:55
URL: http://purity.webblogg.se/
Cella

Herregud vad fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (= !!!!!!

2010-01-19 @ 19:10:51
URL: http://noyouno.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy