Purity önskar sig...


Söndagen den 2 augusti fyller jag hela 22 år, och trots att jag egentligen inte önskar mig något speciellt finns det alltid plats för en liten beautypryl här eller där =)



1. The Body Shop Coconut shower cream -
Min favoritduschkräm, alla kategorier. Min flaska är tokslut och jag vill väldigt gärna ha en ny!
2. Borstar från MAC - Bra sminkborstar är en investering, så att få det i present gör mig jätteglad! De borstar jag känner saknas mest i samlingen just nu är #116, #188, #195, #214, #263, #204, #213 och #224.
3. Stämpelkit från Konad - Jag har varit sugen på Konad hur länge som helst men inte kommit mig för att köpa något set än. Om inte annat så köper jag nog ett set åt mig själv i födelsedagspresent!
4. Ögonskuggor från MAC - Det finns två LE-skuggor jag sparkar mig själv speciellt mycket för att jag inte köpte, och det är firespot från Moonbathe-kollektionen och springtime skipper från Barbie loves MAC. Vill ha!
5. Hudvård från Dermalogica - Den lätta peelingen daily microfoliant och rengöringsoljan precleanse vill mer än gärna flytta in i mitt badrumsskåp.


In English: It's my 22nd birthday on sunday, and while I really don't wish for anything special, there's always some room left in my drawers for more beauty stuff! =)

1. The Body Shop Coconut shower cream - This is my all time favourite shower cream. My bottle is empty and I really want a new one!
2. Brushes from MAC - Good makeup brushes are an investment, so getting a brush as a gift makes me happy! The brushes I crave the most at the moment are #116, #188, #195, #214, #263, #204, #213 and #224.
3. Nail art stamping kit from Konad - I've been wanting to try Konad for forever but I haven't bought a kit for myself yet. If all else fails, I'll probably get a set for myself!
4. Eyeshadows from MAC - There are two LE eyeshadows that I kick myself especially hard for not getting when they were released; firespot from the Moonbathe collection and Springtime skipper from Barbie loves MAC. Do want!
5. Skincare from Dermalogica - The everyday exfoliant daily microfoliant and the oil cleanser precleanse wants to move into my bathroom cabinet ASAP.





Sanna

Konad är bäst:D

2009-07-28 @ 09:56:46
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Rocketqueen

Tjohoo, grattis i förskott! Jag visste att det där var Firespot direkt jag såg den... Tycker att en mineralskugga från Colour Craft påminner mycket om den. Springtime Skipper är ett must-have, min finaste gröna!

2009-07-28 @ 09:57:16
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Nellina

Det fanns en tid då jag älskade BS coconut shower cream.....förbjudet i vårat hem....min man "kräks"åt doften.....lustigt va?

Jag har min favorit från GUCCI ENVY.

Kram nellina



http://nellina.blogg.se

2009-07-28 @ 10:16:27
URL: http://nellina.blogg.se/
Purity

Sanna: Jag är så sugen på att testa!



Rocketqueen: Tack ska du ha! Haha, man känner igen en juvel när man ser den ;) Springtime skipper har jag varit nära att klicka hem från ebay många gånger men har ångrat mig när priset har hamnat på runt 35 dollar inkl frakt =/



Nellina: Usch så förargligt! Den som luktar så gott!

2009-07-28 @ 14:24:12
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

MAC borstar kan man aldrig få för många av :)



Konad testde jag för att tag sedan roligt men inte jätte inpad.

2009-07-28 @ 18:04:49
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Emma: Det håller jag med om till 100% =) Min syster tycker jag är tråkig som önskar mig penslar. Bah. Hon har dåliga prioriteringar här i livet uppenbarligen ;)

2009-07-31 @ 16:17:11
URL: http://purity.webblogg.se/
Dokkis

Grattis på födelsedagen! :)

2009-08-02 @ 01:23:34
Purity

Dokkis: Tack!

2009-08-12 @ 16:38:28
URL: http://purity.webblogg.se/
cheap pandora charms

MAC borstar kan man aldrig få för många av :)

2010-07-05 @ 07:28:23
URL: http://www.panbeadsstore.com/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy