Vinnare i mousse-tävlingen


Nu är mousse-tävlingen avslutad, gud vad kul med så många bidrag med massor av superbra hårstylingtips! Jag använde en slumpgenerator för att kora vinnaren bland de godkända tävlingsbidragen - grattis till Elin Lindström! Så här löd Elins bästa hårstylingtips:




"Mitt bästa hårtips är för alla med snedlugg. Jag har alltid haft problem med min snedlugg, den blir formad som en regnbåge och vill aldrig ligga över pannan. Jag lärde mig av en frisör att jag då ska föna luggen åt fel håll. Min lugg ligger åt vänster, jag ska då föna den åt höger. Jag trodde inte på det men efter jag hade fönat den klart hade jag en svepande fin lugg åt vänster. Samma gäller med plattången. Innan man fönar kan man använda mousse för att fixera. Ett kanontips till alla med lugg!"




Jag har mailat dig med mer info, Elin!



In English: Congrats to reader Elin Lindström who won the mousse competition!




HippiSara

grattis till Elin och vilket bra tips! Det ska jag prova!

2011-03-10 @ 12:46:28
URL: http://hippisara.blogg.se/
Josefine

Verkligen bra tips! Haha, måste jag med prova. Min lugg vill aldrig utan råsprayning.

2011-03-10 @ 13:49:11
Ellen ♥

tråkigt att man inte vann...



men GRATTIS till Elin :)



p.s hahahahaha först när jag kollade trodde jag att det stod Ellen (mitt namn) och jag bara AAAAH...

nooo hahah :P d.s

2011-03-10 @ 17:07:51
URL: http://mollani.blogg.se/
am

Vad menas med att den blir formad som en regnbåge? :S

2011-03-10 @ 19:33:25
Elin Lindström

Lite svårt att förklara, men oftast blir luggen såhär när man fönar den:

http://0.tqn.com/d/womenshair/1/7/R/2/-/-/VictoriaBeckham.StephenDunn.jpg



Såhär blir den om man fönar som jag skrev:

http://media.onsugar.com/files/2011/01/04/1/1343/13434762/bd/side-swept-bangs-hairstyle.jpg



Hoppas du förstod =)

tack till alla :D

2011-03-10 @ 22:16:50
URL: http://2elin.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy