Swatch: Depend 224


Jag lyckades få tag på det lack jag saknade när jag swatchade Depends vårlack för er för ett tag sedan - guldmetallic 224. Som utlovat kommer här alltså en kompletterande swatch, jag uppdaterar även originalinlägget!




Depend 224 - Yellow metallic gold


In English: I was able to track down the polish I was missing when I swatched the Depend spring polishes for you a couple of weeks ago - golden metallic 224. As promised, here's an completing swatch, I will also update the original entry!




Emma

Snygg verkligen guldig, är den lika metallisk som den silvriga?

2011-02-28 @ 18:52:32
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Emma: japp, det är den!

2011-02-28 @ 19:11:32
URL: http://purity.webblogg.se/
Michilicious ~

Awesome färg, jag gillar den verkligen! Vet du några några dupes av andra märken?? ~

madde

Jösses den är så läcker den färgen =) köpte den häromdagen men inte hunnit testa än. Men det ska jag göra imorgon =)

2011-02-28 @ 20:46:17
URL: http://onelipstickmom.blogspot.com
Olivia

Oh det var ju snyggt, och jag som normalt inte tycker om guldiga nagellack. Ett plus är ju att det är så billigt :D

2011-03-01 @ 23:07:30
URL: http://varnishme.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy