OPI - Femme de cirque collection


Varje försommar släpper OPI en brudkollektion med mer eller mindre skira lack i mjuka, lättburna rosa och neutrala toner - Soft shades, som OPI själva kallar dom. Årets kollektion har cirkustema och innehåller tre skira rosa lack plus ett genomskinligt lack med diskret finmalet skimmer.


OPI Femme de cirque
Release date: May 2011 (US/International)





Nail lacquer (150 SEK)
  • I Juggle...Men - clear with purple and turquoise shimmer
  • In the spot-light pink - sheer baby pink
  • Step right up! - sheer white with a purple tint
  • So many clowns...So little time - sheer white with a pink tint




I Juggle...Men, In the spot-light pink, Step right up!, So many clowns...So little time



Det här är perfekta lack för dig som inte vill ha någon direkt färg på naglarna, men ändå pigga upp dom lite, eller dig som inte får bära färgade lack på naglarna när du jobbar (som jag!). Det genomskinliga skimmerlacket I Juggle...Men ger ett diskret och fint skimmer över neutrala naglar, men det blir ett grymt effektlack över ett mörkt krämlack!

Lacken lanseras i butik i Sverige i början av Maj. Swatches kommer inom kort!



In English: at the beginning of each summer, OPI launches a bridal collection containing more or less sheer polishes in soft, easy to wear pink and neutral tones - OPI calls them Soft shades. This year's collection has got a circus theme and contains three sheer pinks plus a clear with discrete finely milled shimmer.

These polishes are perfect for you who doesn't want much colour on your nails, but still want to brighten them up a bit, or for you who aren't allowed to wear coloured polishes when you're at work (like me!). The clear shimmer I Juggle...Men gives a discrete and pretty shimmer on top of neutral nails, but it's an awesome effect polish on top of a dark creme!

The polishes will be launched in April/May. Swatches will be available shortly!



Please remember to link back to this post if you wish to share this information and pictures on your website/blog!




Pamsan

Att de inte satsade på en färgglad cirkuskollektion. Den hade ju kunnat blir både galen och fräsig. :)



Det här blir nog ingen kollektion för mig även om jag tycker det kan vara riktigt fint med ljusrosa naglar.

2011-02-03 @ 11:23:11
URL: http://pamsan.wordpress.com
Vanesa

Oh nu måste jag bara skriva till dig att du är sjukt grym. Jag har ju vetat att din blogg finns men aldrig riktigt kollat så noga och nu gick jag igenom lite av dina sminkning och herre jösses vad du är duktig ! Kommer definitvt följa din blogg flittigt nu :)

2011-02-03 @ 13:43:26
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Cat

Åh, kan du swatcha I Juggle...Men över svart också?

Blev lite nyfiken på den men jag skulle vilja se hur den ser ut ordentligt först.

2011-02-03 @ 14:22:13
Purity

Pamsan: jag håller med faktiskt, det hade kunnat bli riktigt fina lack! Å andra sidan så är det kul med lite variation, på våren kommer det ju så många andra färgstarka kollektioner =)



Vanesa: Men åh, tack så mycket, vad glad jag blir! Välkommen hit =)



Cat: visst kan jag göra det!

2011-02-03 @ 16:23:28
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Vilken vacker pr-bild, vet inte om den passar till temat soft shades...

2011-02-03 @ 17:50:22
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Emma: Det tycker jag att den gör faktiskt, lite diffus och går i samma toner som lacken! =)

2011-02-07 @ 18:31:43
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy