Mavala Go red




Under Mars månad drar Hjärt-Lungfondens kampanj för Rädda kvinnohjärtat - Go Red - igång. I samband med detta nylanserar nagellacksmärket Mavala sex av sina permanenta nyanser av röda lack i miniflaska under kampanjnamnet Mavala Go Red, där 4,50 kr per sålt lack går till Hjärt-Lungfondens forskning. Jag som pluggar till sjuksköterska tycker det är ett superbra initiativ, då Hjärt-Lungfonden bekostar merparten av den oberoende forskningen kring hjärt-kärlsjukdom i Sverige.

De nyanser som nylanseras är Satin, Paris, Macao, London, Bordeaux och Los Angeles. Jag är sugen på att spana in klassiskt klarröda jellylacket Los Angeles, det ser helt lovely ut på Nailtastics bilder! Mavalas lack kostar ca 45 kr/st och rymmer 5 ml.



In English: Nail polish brand Mavala launches a campaign in Sweden during March in collaboration with the Swedish Heart-Lung foundation. 6 red polishes are being re-launched under the name Mavala Go Red, and 10% of the profits from each sold polish is donated to the Heart-Lung foundation's research.





Omygloss

Macao eller Satin ser helt underbara ut tycker jag :)

2011-02-26 @ 12:27:24
URL: http://omygloss.blogg.se/
Carina

Trodde att Satin alltid fanns med i Mavalas sortimentet, köpte den för ett par veckor sedan. Ska nog passa på att köpa på mig ett par till av Satin, ifall de nu inte tillhör deras stadiga sortiment.



Kan verkligen rekommendera det lacket. Ett riktigt vackert lack :)

2011-02-26 @ 13:44:40
URL: http://www.totalbeauty.se
Purity

Carina: Jag kanske formulerade mig knasigt - samtliga sex nyanser är permanenta i sortimentet, men dom nylanseras med den här kampanjen.

2011-02-26 @ 14:17:31
URL: http://purity.webblogg.se/
Caroline

Macao borde vara något!

2011-02-26 @ 16:25:20
URL: http://stylefile.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy