FOTD av Efwa: Regnbåge - violett


Här är nummer sju och sista färgen i regnbågens ordning, Violett:
Here´s the seveth and last one, Violette:
UDPP
MAC Shadestick Sharkskin
MAD whisper opal
Fyrinnae Arcane magic Faerie Glamour
NYX eye/eye brow pencil White pearl
MAC Copperplate
Hot pot M01
MUS Meteor
E. Funkhouser creme eyeliner Graphite
Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Brow:
MUS Tri brow
Face:
EDM mineral foundation Beige Natural
Isa Dora Bronzing powder Matte tan
MAC Special reserve highlight powder Rosé olé
Blush ombre Azalea Blossom
Här är nummer sju och sista färgen i regnbågens ordning, Violett.

In English: Here's the seveth and last rainbow makeup, Violet.

Ögon / Eyes:
  • UDPP
  • MAC Shadestick Sharkskin
  • MAD whisper opal
  • Fyrinnae Arcane magic Faerie Glamour
  • NYX eye/eye brow pencil White pearl
  • MAC Copperplate
  • Hot pot M01
  • MUS Meteor
  • E. Funkhouser creme eyeliner Graphite
  • Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Bryn / Brows:
  • MUS Tri brow
Ansikte / Face:
  • EDM mineral foundation Beige Natural
  • Isa Dora Bronzing powder Matte tan
  • MAC Special reserve highlight powder Rosé olé
  • MAC Blush ombre Azalea Blossom












eightbits

Oh, snyggt. Nu blev jag sugen på att göra något liknande.

2011-02-28 @ 13:24:26
Anonym

vad är det du har i dina flätor? ser riktigt läckert ut

2011-02-28 @ 16:51:29
Efwa

Eightbits: tack, det tycker jag du ska.



Anonym: det är en nordamerikansk indian-grej som används istället för den "moderna" gummisnodden. Jag kan fota den vid tillfälle och visa hur man gör.

2011-02-28 @ 20:17:08
Omygloss

Riktigt snyggt. Absolut min favorit bland regnbågssminkningarna :)

2011-02-28 @ 20:27:57
URL: http://omygloss.blogg.se/
Ida

Fint smink, men nästan ännu finare hår! hur gör du? :)

2011-03-01 @ 09:17:30
Annika

Vore kul att se :)

2011-03-01 @ 10:45:33
URL: http://blusrush.blogg.se/
Sexy Sadie

Øynene dine ble utrolig blå med denne sminkningen på. Utrolig bra. Og så har du et så sterkt ansikt som man må se to ganger på. Pene damen.



2011-03-01 @ 21:23:03
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Efwa

Ida: Det här är min frisyr när håret som värst. Jag spreyar med saltvattensprej, klämmer upp luggen och gör två tofsar. Mer är det inte.



Sexy sadie: Du får min dag att lysa upp med din fina kommentar.

2011-03-01 @ 23:11:05
Emilie

Åh du ser helt underbar ut! Jag älskade de inflätade detaljerna i håret :) Sminket är ju också skitfint såklart ^

2011-03-02 @ 17:32:08
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy