FOTD av Efwa: Regnbåge - grön


Här är nummer fyra i regnbågens ordning, Grön:
Here´s the fourth one, Green:
UDPP
Paint pot Greenstroke
Paint pot Painterly
TMM Fern
Isa Dora perfect contour kajal Emerald green
MUS Smaragde
MUS Grace
NYX eye/eyebrow pencil White pearl
Fyrinnae Corrosive
Hot pot M01
FACE cake eyeliner Green
Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Brow:
MUS tri brow
Här är nummer fyra i regnbågens ordning, Grön.

In English: Here's the fourth rainbow makeup, Green.


Ögon / Eyes:
  • UDPP
  • MAC Paint pot Greenstroke
  • MAC Paint pot Painterly
  • TMM Fern
  • Isa Dora perfect contour kajal Emerald green
  • MUS Smaragde
  • MUS Grace
  • NYX eye/eyebrow pencil White pearl
  • Fyrinnae Corrosive
  • Hot pot M01
  • FACE cake eyeliner Green
  • Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Bryn / Brows:
  • MUS tri brow











Sexy Sadie

Denne fikk jeg lyst til å prøve. Eier lignende farger. Utrolig bra, som vanlig.

2011-02-21 @ 16:44:12
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Emilie

Åh, din ögonfärg blir helt ljuvlig i den här gröna färgen! Jättevackert! :) Först kunde jag inte förstå vad det var som hängde ner där på höger sida men det var ju en liten test hår ^

2011-02-21 @ 21:41:32
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Efwa

Sexy Sadie: Det tycker jag absolut du ska. Grön är en himla härlig färg.



Emilie: Tack så jättemycket. Här syns det ganska tydligt att grönt faktiskt kan ta fram grönt... Ja, hårtesten ja.....jag hade också glömt bort den så när jag såg bilden igår så undrade jag också vad det var som hängde ner :-)

2011-02-22 @ 21:53:08

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy