FOTD av Efwa: Regnbåge - blå


Här är nummer fem i regnbågens ordning, Blå:
Here´s the fifth one, Blue:
UDPP
Paint pot Electro sky
MUS Ballade
MUS Aquarius
FACE Thunder
MUS White
Isa Dora perfect contour pencil kajal Paradise Blue
FACE Mist
MAC khol power Feline
Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Brow:
Wild west cotour Tri brow
Här är nummer fem i regnbågens ordning, Blå.

In English: Here's the fifth rainbow makeup, Blue.


Ögon / Eyes:
  • UDPP
  • MAC Paint pot Electro sky
  • MUS Ballade
  • MUS Aquarius
  • FACE Thunder
  • MUS White
  • Isa Dora perfect contour pencil kajal Paradise Blue
  • FACE Mist
  • MAC khol power Feline
  • Lumene Blueberry volume mascara Rich black
Bryn / Brows:
  • Oriflame Wild west couture brow kit











Sanna

superfint!

2011-02-24 @ 14:14:02
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Omygloss

snyyggt!

2011-02-24 @ 18:01:14
URL: http://omygloss.blogg.se/
Sexy Sadie

Utrolig bra.

2011-02-24 @ 18:31:18
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Efwa

Tack ska ni ha alla tre.

2011-02-24 @ 21:37:37
Jonathan

Häftigt!

2011-02-25 @ 08:29:13
URL: http://www.frilla.se
Anonym

Vilken piggelinkick!

2011-02-25 @ 12:04:59
Emilie

Blått är verkligen en sjukt underskattat färg O_o jag har fått höra massor om att blått är fult etc men nä, både du och Sanna motbevisar det om och om igen tycker jag.

2011-02-26 @ 09:39:14
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Efwa

Tack Jonathan och anonym.



Emilie: Jag tyckte själv för några år sedan att blå var fult och var så tantigt och ABBA-aktigt.

Jag tror t.o.m jag förolämpade en stackare som jobbade på MUS när jag sa att jag inte ville ha blått eftersom det är så fult.

Hon sa, "men jag har ju blått, tycker du det är fult?". Joho, då, det var det, sa jag.

Den var nämligen exakt lagd på det viset jag tycker det ser ut när det är "fult". Fast frågar man som hon gjorde så får man nog vänta sig ett ärligt svar ;-)



Vad trevligt att du tycker att vi motbevisar det. Blått är skitfint.

2011-02-26 @ 17:04:26

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy