OPI & Serena Williams - Glam Slam Simply Smash-ing


Under våren och sommaren lanserar tennisstjärnan Serena Williams en nagellackskollektion i fyra delar tillsammans med OPI - Glam Slam. En lackduo med ett färgat lack och ett effektlack släpps inför varje turnering, och först ut är Australian Open och duon Simply Smash-ing.





Simply Smash-ing innehåller ett gulgrönt skimmerlack, Simply Smash-ing, och ett krackeleringslack, Black Shatter. Klockren duo, Simply Smash-ing är verkligen tennisbollgult och det blir en riktigt snygg effekt med Black Shatter över. Duon kostar 300 kr och finns ute i butik nu.


Psst! Ni har väl inte missat att jag lottar ut en flaska Black Shatter?




Simply Smash-ing (3 coats)



Simply Smash-ing + Black Shatter



In English: During spring and summer, tennis star Serena Williams launches a four part nail polish collection in collaboration with OPI - Glam Slam. One polish duo contenting a colored polish and an effect polish will launch together with each tournament, and the first one is Australian open and the duo Simply Smash-ing.


Simply Smash-ing contains a yellow green shimmer, Simply Smash-ing, and a crackle polish, Black Shatter. It's a spot on duo, Simply Smash-ing is really the same shade as tennis balls and it's a very neat effect with Black Shatter on top!


Psst! You haven't missed my Black Shatter giveaway, have you?





Omygloss

Riktigt snygg kombo!

2011-04-27 @ 22:36:28
URL: http://omygloss.blogg.se/
Katrin

Du har verkligen fått till cracklacket så snyggt, på många bilder som jag har sett av olika märken (eller av just detta från OPI) så har det lagts på alldeles för tjockt så att det bara ser klumpigt ut som asfalt. Mkt snyggare att ha tunnare lager som du har på bilderna, tycker att det kommer till sin fulla rätt då! Kombon var skitsnygg! :)

2011-04-27 @ 22:40:09
Martine

Fick faktiskt precis hem Simply Smash-ing från Transdesign igår, det är superfint! Älskar såna lite annorlunda nagellacksfärger. Älskar speciellt helt galna, ful-snygga nagellack.

2011-04-27 @ 22:56:11
Anna

Oj va härligt grön-gul färg :)

Tror jag skall ta och köpa det där åt mig... när det gäller crackle lack har jag inte riktigt fastnat för dem :)

2011-04-28 @ 01:49:23
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Purity

Omygloss: visst passar dom bra ihop!



Katrin: Ja, jag gillar små cracks bäst, det som är bra med dom här lacken är att man kan anpassa själv vilken storlek man vill ha på bitarna genom att lägga på olika tjocka lager =)



Martine: samma her, Who the shrek are you? är ett av mina favvolack!



Anna: Jag har inte heller riktigt fastnat för dom men ibland så blir det riktigt fint =)

2011-04-29 @ 10:20:16
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy