OPI It's totally fort worth it


Vissa lack ser helt fantastiska ut i flaskan, men blir en himla stor besvikelse när det kommer på nageln. It's totally fort worth it från OPI's Texas-kollektion trillar tyvärr in i den kategorin. I flaskan är det urtjusigt, ljusgrått med rosa skimmer, men på nageln blir det blaskigt, skirt och det fina rosa skimret försvinner helt. Tråkigt! Jag har fyra lager på bilderna, underlacket är Scratch nails ridgefiller och överlacket är Seche vite.
















In English: Some polishes look gorgeous in the bottle, but is a huge dissapointment once on the nail. It's totally fort worth it from the OPI Texas collection unfortunally falls into that category. It's very pretty in the bottle, a light grey with pink shimmer, but on the nail it's dull, sheer and the pretty pink shimmer is nowhere to be seen. Boring! I'm wearing four coats in the pictures, the base coat is Scratch nails ridgefiller and the top coat is Seche vite.




Michilicious ~

Ah, jag tycker det ser skitfint ut! ~

Vill ha.

Nailtastic

Jag håller helt med dig. It's Totally Fort Worth It var ingen höjdare på nageln alls.

2011-04-16 @ 14:43:16
URL: http://nailtastic.blogspot.com/
Anna

Oj jag har många sådana lack, de ser helt underbara ut i flaskan men sedan på nageln är de inte alls underbara :(

Det är en sådan stor besvikelse :(

2011-04-16 @ 16:35:55
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Emma

Tyvärr är det rätt så många nagellack som är så!

2011-04-16 @ 18:54:33
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Michilicious: Jag har lite svårt för blaskiga lack med den här sortens skimmerfinish, men smaken är ju som baken!



Nailtastic: Samma sak med austin-tatious turquoise. Meh =/



Anna: Ja, visst är det tråkigt!



Emma: Jag har faktiskt inte så många i min samling på över 200 lack, dom allra flesta lack brukar bli fina på nageln på ett eller annat sätt….

2011-04-17 @ 14:43:25
URL: http://purity.webblogg.se/
Agnes

Fint, men inte en av dina bästa kanske...:3 Gillar't ändå =)

2011-04-18 @ 10:49:17
URL: http://athingcalledbeauty.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy