Efwas "hårgrejer"


Någon frågade om mina fina ”grejer” i håret på en av helbilderna och jag lovade bilder.
Jag har två av de här och jag har fått dem av min far för säkert 30 år sedan när han var i
Nordamerika. Han sa sig ha köpt dem på ett reservat av en indian. Jag har använt dessa sedan
dess även om jag haft kort hår några år mellan. Jag tycker de är så häftiga och ingen annan i
Sverige har sådana vad jag vet.
Someone asked about my beautyful ”gadgets” I had in my hair on one of my full face pictures
and I promised pictures.
I´ve got two of these and it was a present from my dad and he got them thirty years ago or
so when he was in North america. He said that he bougth them on a reserve from a native
american´s shop. I´ve allways used them, with a few years of , when I had short hair. I think
they are so cool and I think no one in Sweden got anything like them.
Av Efwa

Någon frågade om mina fina ”grejer” i håret på en av helbilderna och jag lovade bilder. Jag har två av de här och jag har fått dem av min far för säkert 30 år sedan när han var i Nordamerika. Han sa sig ha köpt dem på ett reservat av en indian. Jag har använt dessa sedan dess även om jag haft kort hår några år mellan. Jag tycker de är så häftiga och ingen annan i Sverige har sådana vad jag vet.











In English: By Efwa

Someone asked about my beautyful ”gadgets” I had in my hair on one of my full face pictures and I promised pictures. I´ve got two of these and it was a present from my dad and he got them thirty years ago or so when he was in North america. He said that he bougth them on a reserve from a native american's shop. I've allways used them, with a few years exception when I had short hair. I think they are so cool and I think no one in Sweden got anything like them.




Linda

Så häftig! =)

2011-04-04 @ 13:58:04
URL: http://paivys.blogg.se/
Felicia

Rikigt snyggt, har för mig att vi också hade en sådan ( också den från indianstam) men har gått sönder :(



PUSS

2011-04-04 @ 15:10:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
johäänna

åhhh vad fint! jag vill med ha sådanna :(

2011-04-04 @ 16:53:45
URL: http://theniceness.blogg.se/
Efwa

Linda: Ja, faktiskt. Det är inte alltid jag tänker på att de är ganska unika.



Felicia: Sjutton vad synd att den gick sönder. De här har hållit i ca 25-30 år!!



Johääna: Jag skulle vilja ha fler och kanske i olika färger.

2011-04-04 @ 20:03:05
matilda

åhh, riktigt snyggt! :D

2011-04-04 @ 20:14:09
URL: http://matildakylefors.blogg.se/
Lehla

Jag tyckte den var så fin så jag letade lite på etsy och hittade en likadan för endast 10 dollar. Lyckan! Jag beställde direkt! :D

2011-04-07 @ 16:18:49
Emma P

Superhäftig och vilken rolig historia. Förstår att du gillar den...

2011-04-09 @ 11:49:31
URL: http://sminkan.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy