Swatches: Viva Glam from our lips


Här kommer swatches på de nya Viva Glam-läppstiften från MAC!



 

Viva Glam Cyndi



 

Viva Glam Gaga



 

Viva Glam Cyndi, Viva Glam Gaga








Dom här läppstiften har verkligen överraskat mig positivt båda två; jag trodde att Cyndi skulle vara på tok för orange och Gaga skulle vara för täckande och därmed se ut som idominsalva, men båda är faktiskt otroligt lättburna och snygga! Se till att återfukta och peela läpparna ordentligt innan du använder Gaga däremot, för det framhäver varenda lilla torrflaga, men när man väl får till det är det riktigt riktigt snyggt. Båda läppstiften är mjuka och sköna på läpparna, och jag är störtförtjust!


In English: Here are some swatches of the new Viva Glam lipsticks from MAC!

These lipsticks really surprised me in a positive way; I thought that Cyndi would be far too orange and Gaga would have too much coverage, but both are really easy to wear and look great! Make sure to moisturise and exfoliate your lips before applying Gaga though, because it enhances every single little bit of dry skin on your lips, but once you get it right, it's gorgeous. Both lipsticks feels soft and nice on the lips, and they're both new favourites of mine!




Fridde

Lätt att jag plockar upp Gaga! Hoho ^__^

På alla andra foton jag har sett på den har set sett ganska opakt och svårburet ut, men på ditt foto ser det ju sjukt snyggt ut!

Tackar bugar och bockar!

2010-03-15 @ 17:59:42
Emma F

Får nog köpa mig ett cyndi..snyggare på dig än på promo bilderna!

2010-03-15 @ 18:57:00
Tintomara

Cyndi var verkligen snygg, väldigt somrigt och härligt!

2010-03-15 @ 19:11:41
URL: httphttp://nailtastic.blogspot.com/
Purity

Fridde: Det är faktiskt extremt lättburet för att vara en sån pastellig rosa tack vare att det är skirt och går att bygga i lager - var noga med att återfukta och peela först bara, som sagt =)



Emma F: Det är jättefint, varken rött eller korall utan någonting mittemellan!



Timtomara: Visst är det!

2010-03-15 @ 19:37:57
URL: http://purity.webblogg.se/
Aila

Cindy JA TACK, men GaGa nooo way!

2010-03-15 @ 20:58:13
cattis

gaga såg snygg ut, va kostar ett?

2010-03-15 @ 21:39:41
Purity

Aila: Smaken är som baken!



cattis: 180 kr!

2010-03-15 @ 21:59:59
URL: http://purity.webblogg.se/
Pinch

These both look gorgeous on you! I'm sure Gaga will be less revealing now that spring's almost here :)

2010-03-15 @ 22:59:29
URL: http://pinchypea.ch
Krall

Cyndi var verkligen jättefint. Det ser ut att vara rätt likt Barcelona Red, stämmer det? (Jag lär köpa Cyndi i vilket fall, eftersom det handlar om välgörenhet.)

2010-03-16 @ 07:30:55
Purity

Pinch: I hope so, my skin is really dry after one week of skiing! Thank you =)



Krall: de påminner om varandra men är samtidigt väldigt olika, jag kan lägga upp en jämförelseswatch i eftermiddag om du vill?=)

2010-03-16 @ 09:29:15
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie Makeup Addict

Cyndi ser jattefin ut, men Gaga gillar jag inte alls... vet inte riktigt varfor!

2010-03-16 @ 11:40:05
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com
Emma

Oh, tycker båda är super snygga så de fick följa med hem till mig :)

2010-03-16 @ 12:33:16
URL: http://emla82.blogspot.com
Anki

Jag tyckte att Cyndi var rätt snarlikt Rose Maiden (vilket jag tänkte köpa) från vårkollektionen. Men med tanke på att slantarna för Cyndi gick till välgörenhet så blev ett sådant istället. En röd men ändå diskret färg som jag kan bära på jobbet. Att det liknar Barcelona Red tycker jag inte, jag tycker att Barcelona Red är i en koralligt rosa nyans snarare än rött.

2010-03-16 @ 12:50:30
Purity

Maggie: Jag tror Gaga skulle vara skitfint på dig, jag får visa det i en FOTD nån dag. Då får man ett bättre helhetsintryck =)



Emma: Yay!



Anki: Hur lika de är beror nog på vad man har för läppfärg, men ja, Barcelona red drar som du säger mer mot rosa och Cyndi mer mot rött. Plus att Barcelona red är mer täckande =)

2010-03-16 @ 14:29:47
URL: http://purity.webblogg.se/
Potatisbruden, <3 x'3

Åh vad fint Gaga är!! Fast det skulle antagligen se för ljust ut på mig :( Eller??

Jag har ganska pigmenterade läppar, ganska mycket mer än du.

Jag är ganska blek och gulaktig, men jag kan oxå se rosa ut ibland....

Läppstiftet Hue från MAC blir ljusrosa på mig även fast det är en jättefin peachig, rosa-aktig nude på handen.. tror du Gaga skulle funka?? Man kan ju kombinera det med andra läpprodukter annars

2010-03-17 @ 10:03:48
URL: http://michilicious.blogg.se/
Purity

Potatisbruden: Det är svårt att säga, Gaga är ju så pass skirt så att det låter den egna läppfärgen lysa igenom lite så det varierar nog från person till person. Bäst är att testa innan man köper om man har möjligheten!

2010-03-18 @ 13:23:21
URL: http://purity.webblogg.se/
Fridde

Var på MAC på Åhlens idag, tänkte plocka upp Gaga. Men den var slut. Så ringde dem till de andra mac, och de hade kvar en på Pub, tjoho så nu är den min! Sista i stockholm, hoho :3

2010-03-18 @ 18:19:58

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy