GOSH Purple Heart


Lacket Purple Heart från danska märket GOSH har jag inte hunnit bära på mina naglar förrän nu av någon anledning, det var ju trots allt ett ganska bra tag sedan jag köpte det... Har nog med att göra att det har varit så ljust och vårigt ute att jag har känt för lite ljusare lack på naglarna.

Purple Heart är ett mörkgrått duokromt skimmerlack som flashar i grönt eller lila, beroende på vilket ljus som faller på det. Det ser ut som olja på naglarna nästan och jag tycker det är superläckert! Jag är väldigt nöjd med appliceringen också, det flöt ut fint över naglarna, torkade snabbt och var täckande i två lager. Jag toppade med ett lager snabbtorkande överlack, Seche Vite.

GOSH finns att köpa bland annat hos Pashion, jag köpte mina GOSH-lack på rea hos skönhetskedjan Matas i Malmö.












In English: I haven't had the time to wear the polish Purple Heart from Danish brand GOSH until now for some reason, I did buy it quite a while ago... It has probably to do with spring arriving which makes me want to wear brighter shades on my nails.

Purple Heart is a dark grey duochrome shimmer polish that flashes in purple or green, depending on how the light hits it. It almost looks like oilslick on the nails and I think it's purely awesome! I'm very happy about the application aswell, it flowed nicely onto my nails, dried fast and were opaque in two coats. I topped it with a coat of fast dry top coat, Seche Vite.





Therése (Heartcore)

Vad lustigt, gissa vilket lack som precis har hunnit torka på mina naglar haha :) Är nog min absoluta favorit bland mina mörka lack.

2010-04-24 @ 13:43:20
URL: http://www.heartcore.se
Potatisbruden, <3 x'3

Coolt :3

2010-04-24 @ 14:54:35
URL: http://michilicious.blogg.se/
Sexy Sadie

Jeg har forgudet Purple Heart i årevis.

2010-04-24 @ 16:24:45
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
johäänna

det var nog det snyggaste nagellacket jag någonsin sett :o

2010-04-24 @ 17:13:09
URL: http://theniceness.blogg.se/
Andrea

Var ju jättesnyggt det där!

2010-04-24 @ 21:59:28
Veronica

Skitsnyggt lack, verkligen! Och du har ett pris att hämta i min blogg :-)

2010-04-25 @ 16:06:56
URL: http://venusvanity.blogspot.com/
Purity

Therése: Haha, vilket sammanträffande! Jag är störtförtjust i det, jag brukar inte gilla skimmerlack vanligtvis men det finns alltid några få undantag =)



Potatisbruden: =)



Sexy Sadie: Det är riktigt läckert!



johäänna: det är verkligen unikt och speciellt, är jätteglad att jag köpte det!



Andrea: Tack!



Veronica: Men gulle du, tack så jättemycket! Glad jag blir =D

2010-04-26 @ 16:01:16
URL: http://purity.webblogg.se/
Honi

Supersnyggt :) Hade tur hær i veckan nær den lokala større matvarubutiken sålde GOSH lack før 20kr styck, dom tog minsann slut fort :p

2010-04-27 @ 18:51:52
URL: http://honi.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy