Zoya-paket


I fredags trillade ett paket ner i min brevlåda med tre stycken Zoya-lack som jag köpt på ebayaffären Nail polish elegance för en helt okej peng. I söndags beställde jag, så 5 dagar tog det att skickas från USA. Inte illa! Där kommer jag definitivt handla igen =) Det här är mina tre första Zoya-lack eftersom dom är lite småknepiga att få tag på här i Sverige, så det ska bli jättespännande att testa. Har höga förväntningar!


Zoya Alix, Midori och Demi



In English: This package arrived at my house a couple of days ago, containing three Zoya nail polishes that I bought from ebay store Nail polish elegance. I ordered last sunday and I had the polishes in my hand this friday. Five day shipping from the US is not bad, I'll definately order from there again! These are my first Zoya polishes since they are a bit hard to come by in Sweden, so I'll look forward to trying them out!





Ninni

De säljs i en butik här i Göteborg så om du behöver nån som langar så får du gärna maila mig. De kostade 145:-/st när jag köpte ett för nån månad sen.

2009-09-06 @ 18:00:57
Peter

Lackgalen som jag är, dessa lack var ju ursnygga viil absolut ha dessa i min ägo!!

2009-09-06 @ 18:04:10
Veronica

Fina färger, jag får tag på Zoya görlätt :) som Ninni sa, finns i Göteborg och kostar 145kr :)

2009-09-06 @ 18:15:26
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Purity

Ninni: Har sett att dom finns i Göteborg, men eftersom jag kan köpa dom för ca 50 kr/st + frakt från min säljare på ebay så kan jag lika gärna handla därifrån =) men tack för erbjudandet, lär spana in lacken irl om jag är i Göteborg nån gång!

2009-09-06 @ 19:56:47
URL: http://purity.webblogg.se/
patatafrita

The green polish is fieeeeerce, I love bright polishes (and make up)!

2009-09-06 @ 20:03:40
URL: http://neuneuille.canalblog.com/
Linda

Åhhh de gröna!!!!

2009-09-06 @ 23:28:12
URL: http://bettieli.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy