Zoya Alix med fisknätsmönster


Igår kväll hade jag lite konadsstämplingsfabrik här hemma. Min moster fick gröna naglar med grodor, min kusin mörkblå naglar med silverblommor, och hennes storebror lät mig till och med göra en matt svart tumnagel med silverfärgat zebramönster. På mig själv stämplade jag ett fisknätsmönster från Konadplatta M57 över det röda krämlacket Alix från Zoya. Alix är fantastiskt; ett lager är nästan heltäckande och två lager blir perfekt. En riktigt riktigt vacker röd nyans som varken drar mot orange eller blått. Mönstret stämplade jag med Konads svarta speciallack.











In English: I had a bit of a Konad stamping party at my place yesterday. I did green with frogs for my aunt, dark blue with silver flowers for my cousin, and her big brother even let me give him a matte black thumb nail with silver zebra pattern on it. For my own nails, I did a fishnet pattern from Konad image plate M57 over the red creme polish Alix from Zoya. Alix is fantastic; one coat is almost entirely opaque and two coats are perfect. A really beautiful red shade that's neither leaning towards orange or blue. I stamped the pattern with Konad black special polish.





Andrea

Ursnyggt!!

2009-09-20 @ 16:01:10
Josephine- Makeuponista

Jättesnyggt, nu blev jag inspirerad att stämpla själv. Kanske skulle ta en nagelkväll, ikväll! :D

2009-09-20 @ 16:07:10
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Unn

Åååh vad fräsigt! Jag önskar jag kunde få ha nagellack på jobbet :(

2009-09-20 @ 17:31:42
URL: http://syndromas.blogg.se/
Purity

Andrea: Tack!



Makeuponista: Tack! Stämpling är så kul!



Unn: Awh, jag lider med dig. Fick inte ha lack på jobbet på 1½ år =/

2009-09-21 @ 21:27:34
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy