Springtime Skipper & Red Brick


Nu blir det väldigt många inlägg med nya grejer på raken, men jag kunde inte låta bli att visa er dom här skuggorna som äntligen trillade ner i min brevlåda efter nästan 1½ månads väntan; ögonskuggan Springtime skipper från Barbie-kollektionen och pro-skuggan Red brick, båda från MAC. Jag har trånat och trånat över Springtime skipper länge, och nu är den äntligen min <3 En liten överraskning låg i paketet med eftersom jag fått vänta så länge på det, nämligen en supersnygg ögonskugga från The Body Shop och en liten pigment vial från märket NYX. Ska bli jättekul att testa, har inte provat ögonskugor från nåt av dessa märken tidigare!



Springtime skipper eyeshadow




Red Brick eyeshadow




TBS Fusion Blue, NYX Yellow gold pearl




Springtime Skipper




Red Brick




Red Brick, Springtime Skipper




Fusion Blue




Yellow Gold Pearl




Yellow gold pearl, Fusion blue



In English: I know you might throw up on my new stuff-entries by now, but I just had to show you what landed in my mailbox today after more than 6 weeks of longing; the eyeshadow Springtime Skipper from the Barbie collection and the pro eyeshadow Red Brick, both from MAC. I've been lemming Springtime Skipper for more than a year now, and it's finally mine <3 There was also a small surprise in the package since I had to wait for so long, an eyeshadow from The body shop and a pigment vial from NYX. I'm really excited about trying these two out since I haven't tried any eyeshadows from any of these brands before!




Maria

Kan inte du göra något inlägg om hur man kan fåtag på mac, t.ex om någon svensk hemsida säljer det och så?

2009-09-16 @ 22:06:31
Purity

Maria: Jag har skrivit en lång MAC-FAQ till ett sminkforum, kanske ska piffa upp den och posta den här med? =)

2009-09-16 @ 22:11:17
URL: http://purity.webblogg.se/
Linda

Ja, gör gärna det! =) Läste kommentarerna.. ;)

2009-09-16 @ 22:15:45
URL: http://paivys.blogg.se/
Mademoiselle C.

Red Brick is amazing ! With a black and white combo you could do something great :)

2009-09-16 @ 23:03:24
URL: http://www.blog-mademoisellec.net
Emma

Spring skippper var verkligen snygg! super snygg silvergrön.

2009-09-17 @ 12:31:52
URL: http://emla82.blogspot.com
Carolina

Gillade också Marias idé, go for it!



När du testat NYX får du gärna komma med ett utlåtande, har bara hört bra om det märket annars, men eftersom du använder mycket MAC kan det vara intressant med en jämförelse ;)

2009-09-17 @ 16:20:29
Minimänniskan

Åhhhh Springtime Skipper!! Veluxe pearl, ååååhhh!



vet du om det finns en dupe till den? verkar vara stört omöjligt att hitta =(

2009-09-18 @ 13:40:14
Purity

Linda: Har pillat ihop början till en guide nu, det kommer fler inlägg!



Mademoiselle C: Ooh, thanks for the colour combo!



Emma: Visst är den vacker? =)



Carolina: Will do! Är jättenyfis själv =)



Minimänniskan: Jag har tyvärr inte hittat någon dupe till den hittills i alla fall, därför jag letade reda på originalet... Jag hojtar till om jag skulle hitta nåt!

2009-09-20 @ 17:15:11
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy