Purity undrar: vilka produkter köper du om och om igen?


 

Vilka produkter köper du om och om igen? Har du några speciella favoriter du inte kan leva utan, eller gillar du att prova något nytt varje gång något tar slut?

 

Mitt svar: De produkter jag köper och och om igen är Urban Decay primer potion, MAC prep + prime skin, MAC brush cleanser och MAC blot powder, helt enkelt för att de är produkter som slår det mesta annat inom sina kategorier, enligt mig. Jag älskar däremot att prova nytt så jag testar gärna något annat när t.ex. min mascara, hudkräm eller hårspray tar slut!

 

 



Purity asks you: Which products do you find yourself re-purchasing? Do you have certain favourites you can't live without, or do you love to try something new each time you run out of a product?

My answer: The products I constantly re-purchase is Urban Decay primer potion, MAC prep + prime skin, MAC brush cleanser and MAC blot powder, because I think they beat almost everything else in their respective category. I do love to try new things, though, so I love to try a new product when I run out of mascara, moisturiser or hair spray, for example!




Linda

NUXE ansiktscremer och MAC Dazzleglass handlar jag on och om igen när de tar slut. Och TBS Bodybutters!

2009-09-02 @ 15:58:39
URL: http://bettieli.blogg.se/
Emma

MAC´s MSF Natural, UBPP kommer också att köpa Dermalogicas Daily Microfoliant igen när den tar slut.

2009-09-02 @ 17:56:43
URL: http://emla82.blogspot.com
Hanna

Jag köper alltid den gröna Vichy normaderm rengöringskrämen och oftast köper jag antingen Clinique Moisture surge eller Vichy normaderm dagkräm + nattkräm. När det gäller allt annat testar jag oftast nytt när det tar slut eftersom det är roligast så. Anledningen till att jag inte byter rengöringskräm etc. är för att jag hade MYCKET finnar förut och då gjorde den serien min hud liiite bättre. Med mycket finnar menar jag inte "åh nej, jag har TVÅ finnar på näsan idag, herregud!", utan jag hade verkligen finnar överallt. Stora underhudsfinnar. Nu är alla borta tack vare medicin och jag får högst en finne om dagen men jag är livrädd att få fler om jag byter rengöringskräm och ansiktskräm.. Jag är paranoid, jag vet ;)

2009-09-02 @ 18:03:23
Fia

Jag köper UDPP, Osis Dust it, Mus Mixing Liquid och Black Eyepencil och Lipglass Russian red från Mac. Jag har precis börjat med nya prylar från Mario Badescu, så om det blir fler såna återstår att se :D

2009-09-02 @ 18:18:53
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Andrea

Jag köper jämt mascaran l'extreme från lancôme. En solklar favorit enligt mig.

2009-09-02 @ 20:54:26
carmen

EM's foundation - den e king in my castle ;D

2009-09-02 @ 22:37:50
URL: http://beautyrealm.blogspot.com/
Maggie

MAC MSF natural, UDPP, MAC plushlash mascara... kommer köra på Dermalogica när de tar slut med, men har inte fått slut på något än så :)

2009-09-03 @ 12:25:46
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Gabriella

ACO's rengöringsgel och fuktcreme är något jag köper om och om igen, de funkar så sjukt bra på min hy. Iofs så har jag väldigt ren/vacker hy hur som helst, så andra produkter skulle säkert funka bra också, men jag fastnade helt enkelt för de. Kostar inte speciellt mycket, funkar bra och innehåller inga "onödiga" ingredienser, och självklart oparfymerade! :)

2009-09-04 @ 16:56:50
Adeline

Många saker faktiskt, men särskilt Dust it!

2009-09-05 @ 14:47:22
URL: http://adeline.nu
Carolina

Jag är nog den som inte är rädd för att testa något nytt, tycker jämnt det hamnar nya märken i samlingen, varesig de gäller rena beautyprodukter, hud eller hårvård. jag älskar att testa något nytt, å tänk om en av dom faktiskt visar sig vara en riktig toppenprodukt. Den enda grejen jag med största sannorlikhet aldrig kommer att ersätta är nog min udpp, den är ju bara sååå bra! ^^

2009-09-08 @ 18:26:32

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy