MAC - Flirt With Fall collection


Den 15 september lanserar MAC en kollektion med lösögonfransar i olika utföranden. Själv tycker jag att lösfransar är dösnyggt, men är desto sämre på att applicera dom och tycker det är extremt jobbigt att ha dom på ögonen... Jag kanske bara har testat dåliga fransar? Jag blir lite småsugen på dessa i alla fall...


MAC Flirt With Fall
Release date: August 27th 2009 (US/Canada), September 2009 (International)



False Lashes
($12.00)

  • #43 Lash - Natural length. Wispy bundles that give even flirty fringe (Permanent)
  • #44 Lash - Unique combo of seperate bundles at inner corner and dramatic winged outer corner (Permanent)
  • #45 lash - Half lash. Long sep bundles, wispy and dramatic (LE)
  • #46 Lash - Full and short (Permanent in MAC Stores only)
  • #47 Lash - Extra long side swept hairs combine with fullness at the base to give an edgy look (LE)
  • #48 Lash - Slightly more dramatic length. Wispy bundles give flirty fringe (Permanent in MAC Stores only)


#43, #45

#44, #47

#46, #48

 

 

Så, vad tycker ni? Är lösögonfransar något som lockar er? Jag är bra sugen, men jag kommer nog lägga mina slantar på de andra höstkollektionerna som släpps nu i September.

 

 

In English: MAC releases a collection with false lashes this fall that reaches Sweden on September 15th. I love the look of false eyelashes, but sady I suck at applying them, and I can't stand the feeling of wearing them. Perhaps I've only tried crappy lashes?

 

So, what do you think? Do you feel intruged by these false lashes? I do, but I will probably spend my money on the other fall collections that are released this September.

 

Source: Specktra.net





Carolina

2009-09-07 @ 17:50:02
Carolina

Visst lockar det alltid, speciellt den 3:e från vänster såg helt underbar ut, men trots det kommer jag nog spara slantarna till annat, hur snyggt lösfransar än är så är jag sämre på att använda dom.

2009-09-07 @ 17:51:46
Kabuki-Emma

Tänkte skaffa ett par nu när solglasögon-säsongen är över, annars risk att de släpar i glasen... :)

2009-09-07 @ 21:15:11
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Eleni

Vad kostar ett par lösfrallor från MAC?

Och har du några skötselråd? Jag lyckas alltid massakera mina så jag får kasta dom efter en gångs användning - blir lagom dyrt i längden :/

2009-09-07 @ 21:32:53
Purity

Carolina: samma här, tyvärr =/



emma: haha ja det låter som en bra idé!



Eleni: jag har aldrig testat mac-fransarna, men jag skulle tippa på att dom ligger runt 120 kr nånting. Tyvärr är jag rätt värdelös på lösfransar så jag vet inte om jag är till nån större hjälp när det kommer till skötselråd =/ kolla med sminkan, hon är jätteduktig med lösfrallorna!



2009-09-08 @ 08:14:34
URL: http://purity.webblogg.se/
Marybeth

#47 skulle gärna få flytta in här.. :) Jag älskar lösfrallor och använder det ofta.

2009-09-08 @ 23:40:13
URL: http://marybeth.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy