Zoya Midori


Jag kom på att jag inte har visat er ett av mina allra finaste gröna lack än; Midori från Zoya. Midori är ett äppelgrönt skimmerlack som skiftar lite i guld, och det är extremt vackert och väldigt lättlackat. På bilderna har jag två lager Midori över ett lager strong adhesion base coat från China Glaze, och sedan har jag stämplat ett mönster från Konadplatta M64 och Konads svarta speciallack. Avslutade med ett lager Seche Vite fast dry top coat.












In English: It just occured to me that I haven't showed you one of my prettiest green polishes yet; Midori from Zoya. Midori is an apple green shimmer polish that shifts a bit to gold in certain lightning, and it's very pretty and extremely easy to apply. I'm wearing two coats of Midori in the pictures on top of a coat of strong adhesion base coat from China Glaze, and on top of that, I've stamped a pattern from Konad image plate M64 and Konad black special polish. I finished off with a coat of Seche Vite fast dry top coat.





Marie

Jag har en relativt kort Zoya-önskelista, men detta har funnit med sen det släpptes :) Passar jättebra med den stämpeln!

2009-10-31 @ 17:50:08
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Carolina

Vart ju jättefint, både lacket och mönstret!

2009-10-31 @ 18:05:55
Linda

Jättesnyggt mönster! Och den gröna färgen var superfin. Påminner faktiskt starkt om likören Midori. Riktigt god melonlikör! Pröva den! ;)

2009-11-01 @ 17:06:09
URL: http://paivys.blogg.se/
Purity

Maria: visst är det helt underbart?



Carolina: Tack!



Linda: Oh, den ska jag spana in! =D

2009-11-01 @ 19:03:01
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy