OPI Vodka & Caviar


Idag är det första advent, och vad passar inte bättre då än ett par klarröda naglar för att inleda julen? Vodka & Caviar från OPI är nog den snyggaste röda nyansen jag någonsin har sett. Lacket är som en blandning mellan ett krämlack och ett jellylack, efter två lager så syns fortfarande lite av nagelkanten igenom men det är absolut inget som stör mig. Tyvärr gör inte bilderna lacket riktigt rättvisa eftersom det är dimma ute idag, men tro mig; det är galet snyggt, och letar du efter det perfekta röda krämlacket så kommer Vodka & Caviar inte att göra dig besviken!











In English: Today it's the first Advent, and what doesn't suit better to begin christmas with than a set of bright red nails? Vodka & Caviar from OPI is probably the most gorgeous shade of red I've ever seen. The polish is like a blend between a jelly and a creme, and after two coats the smile line is still a little visible but it doesn't bother me at all. Unfortunally, the pictures don't really make this polish justice since it's foggy outside today, but belive me; it's gorgeous, and if you're looking for the perfect red creme, Vodka & Caviar won't leave you dissapointed!





Therése (Heartcore)

Åh, supersnygg röd nyans!

2009-11-29 @ 14:19:38
URL: http://www.heartcore.se
Anonym

Mycket fin färg, älskar allmänt OPis nagellack, köpte Smitten with mittens igår från deras holidaykollektion! Mycket fin lite mörkare röd med glitter! Passar också jättebra nu i jultid =) Har det på naglarna nu så jag kan visa i skolan imorgon ifall du inte har sett det!

Kram Maria som skall kasta sig över lite enhetsomvandlin =P

2009-11-29 @ 15:05:12
Purity

Therése: Visst är den!



Maria: oh, ska bli kul att se! Är den från årets eller förra årets? Jag ska sätta mig med fysiologigrejerna på nätet nu, bläää! Ses imorgon =)

2009-11-29 @ 15:36:54
URL: http://purity.webblogg.se/
Peter

Jättefin nyans på lacket. Spana också in Mavala(Party Time), från en vinterkollektion av Mavala-lack.

2009-11-29 @ 21:13:42
Pinch

Such a pretty red shade! Everyone should have that classic red in their nail polish (and lipstick!) arsenal

2009-11-30 @ 19:41:57
URL: http://pinchypea.ch
Purity

Peter: Jag ska kolla in det, tack för tipset!



Pinch: I agree! =D

2009-11-30 @ 20:41:11
URL: http://purity.webblogg.se/
Sanna

otroligt snyggt mot dina fingrar!

2009-12-03 @ 12:04:29
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Sexy Sadie

Mer som steinfin ja.

2009-12-03 @ 21:23:35
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy