Swatches: Hello Kitty och Grand Duos


Här kommer lite swatches på mina nya godbitar =) Bilder på samtliga rouge på huden och båda lippies på läpparna kommer imorgon i och med att dagsljuset spontandog innan jag hann få några bilder... Så håll utkik om ni är nyfikna! Uppdaterat 21/3 och 13/4!



Tippy beauty powder blush (Hello Kitty)




Tippy applicerat med flera lager på ljus hy



Grand Duo (Grand duos)




Grand duo applicerat med flera lager på ljus hy. Från vänster till höger: Solida sidan, enfärgade sidan + melerade sidan blandat, melerade sidan.



Moon river (Grand duos)




Moon river applicerat med flera lager på ljus hy. Från vänster till höger: enfärgade sidan, enfärgade sidan + melerade sidan blandat, melerade sidan.



Big bow lipstick och Nice to be nice lipglass (Hello Kitty) applicerat på ljus hy.




Big bow applicerat på mediumpigmenterade läppar




Nice to be nice applicerat på mediumpigmenterade läppar




Deep blue green pigment




Deep blue green pigment på en bas av UDPP





CrazyNails

Moon river är jätte fin!

2009-03-21 @ 08:48:43
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Emma

Upplevde att Tippy blev väldigt rosa på mina kinder, kan det bero på att det är en BPB?

2009-03-21 @ 16:45:11
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

CrazyNails: Jaa, jag är lite kär i den! =D



Emma: Tror mest det har att göra med att det är en kall, väldigt stark rosa färg. Prova att applicera flera tunna lager med en borste i syntet, eller ännu hellre en skunkborste (MAC #187 eller #188) för ett skirare resultat! Att det är ett BPB påverkar inte färgen, bara formulan. Det är ett otroligt finmalet puder så den smälter samman jättebra med huden!

2009-03-21 @ 16:58:55
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Omg! Va snygg den va deep blue green!

2009-04-13 @ 16:44:16

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy